co to za odmiana (winorosl)

31. Data: 2008-08-13 12:04:42

Temat: Re: co to za odmiana (winorosl)
Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aaron wrote:
> "moon" wrote...

> Na pewno wygląda na bliźniaczkę albo przynajmniej na starszą siostrę!
> :)
> Warto uratować te odmianę, czy można liczyć na sztobry?

chyba można liczyć, ale muszę wiedzieć dokładnie jak to zrobić.
moon

32. Data: 2008-08-13 12:07:44

Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz wrote:

> I jeszcze jedno pytanie. Czy ta odmiana jest nieokrywalska?
> Zima w lutym dziesiątkuje to co wystaje ponad snieg a przykrywanie
> kilkudziesieciu krzewow to igranie z ortopedą albo kręgarzem.

bawiłem się czasem w okrywanie, ale ostatnio dwa razy nie okryłem i było OK.
babcia nawet nie okrywała, bo było na calej ścianie domu.
dwa lub trzy razy wymarzło wtedy, ale to Pogórze, tutaj -30 zdarzy się
czasem

moon

33. Data: 2008-08-13 12:37:31

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"moon" wrote ...

> chyba można liczyć, ale muszę wiedzieć dokładnie
> jak to zrobić.

Na jesieni się do Ciebie odezwę w tej sprawie jak nie zapomnę.
Jak już nie będzie liści a tegoroczne pędy będą zdrewniałe, to wtedy
wycinasz co się da, z tego co wytniesz wybierasz najładniejsze grube
kawałki, przycinasz na 3 - 4 oczka i umawiasz się ze mną jak mam to
odebrać :)
Można trzymać do wiosny w lodówce lub "zadołować", a na wiosnę do
ziemi albo pod koniec zimy do ukorzeniarki, to tak w uproszczeniu.
Ja bym tego posadził więcej na Twoim miejscu.
A.

34. Data: 2008-08-13 13:14:59

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Aug 2008, Aaron wrote:

> [...]
> ziemi albo pod koniec zimy do ukorzeniarki, to tak w uproszczeniu.
> Ja bym tego posadził więcej na Twoim miejscu.

No jak to tak. Rozmnarzać nołnejma. Trzeba jakieś chrzciny zrobić. Wyszło
że ma być Jadwiga Jacek Moon ;-)

D.P.

35. Data: 2008-08-13 13:23:42

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" wrote ...

> No jak to tak. Rozmnarzać nołnejma. Trzeba jakieś chrzciny zrobić.
> Wyszło że ma być Jadwiga Jacek Moon ;-)

W skrócie, do katalogu, J2M :)

A.

Pompka do cieczy