co wzamian wędlin

21. Data: 2006-11-02 09:00:56

Temat: Re: co wzamian wędlin
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:1162457949.118653.152460@m7g2000cwm.googlegroup
s.com...

ikselka napisał
Mój mąż twierdzi , że do chlebka najlepsza jest wędzona,
> paprykowana słonina i setka wódki ;-)

A dużo tego chlebka wypija ups.. zjada dziennie ?

to zależy jak duże są kromki ;)
Jędrek

22. Data: 2006-11-02 10:18:03

Od: "Mateusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co robicie wzamian wędlin,
OSTATNIO ZJADŁEM SER ZAMIAST WĘDLINY

23. Data: 2006-11-02 12:11:23

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz napisał(a):
> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> OSTATNIO ZJADŁEM SER ZAMIAST WĘDLINY

I to jest zamiast wędliny. Jest tak ich wiele i smacznych przy tym,
że mogą spokojnie ją zastąpić.
I do sera też może być kieliszeczek, wina np.
Janusz

24. Data: 2006-11-02 17:21:36

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):
> A dużo tego chlebka wypija ups.. zjada dziennie ?
Zależy - jeśli w miłym towarzystwie, to całkiem całkiem. Ponieważ
słoninka u naszych znajomych wygrywa konkurencję z innymi zakąskami,
to idzie jej dużo, więc i chlebka takoż ;-)

25. Data: 2006-11-02 17:26:28

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisał(a):
> sprobuj polskiej herbaty Eternal. polecam.
Ooo! A to mnie zaciekawiło bardzo. Co to za herbata (czerwona, czarna,
naturalna, aromatyzowana?) i gdzie ją można kupić? Mój herbaciany
nałóg nie pozwoli mi przepuścić takiej cennej informacji :-)

26. Data: 2006-11-02 17:47:06

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Nutelli nie ma ?

To się daje jeść?????
B.

27. Data: 2006-11-02 17:53:28

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> co ma wspólnego Nutella z melasą?
Opakowanie :-)

28. Data: 2006-11-02 17:54:20

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przesadzasz widziałaś film "Skrzydełko czy nóżka" tak jest
wszędzie w globalnym Świecie z jedzeniem, a tu na zachdzie podobnie
tylko my tego nie zauważamy, a napewno wędliny nasze to co innego
niż te tutaj.Nie wspomnę o pieczywie. W Polsce doszlusowaliśmy do
norm europejskich w wielu towarach. Ale nie we wszystkim na
szczęście. Jeżeli byłaś przy granicy polsko - niemieckiej, to
zobacz jakie tam są naloty niemickich turystów na polskie sklepy i
nie z powodów bo tanio. Tak, że z naszą spożywką nie jest tak
źle.

Janusz

Może i nie jest aż tak źle ;-), ale prawdą jest, że nie da się jeść tych wędlin.
Pozdrawiam. B.

29. Data: 2006-11-02 17:57:46

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mi akurat Lipton nie smakuje w kazdym zakatku swiata ale sprobuj polskiej
> herbaty Eternal. polecam.

A od kiedy to Polska ma swoją herbatę??????????? W szklarniach produkują?
B.

30. Data: 2006-11-02 18:24:39

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):
> Ooo! A to mnie zaciekawiło bardzo. Co to za herbata (czerwona, czarna,
> naturalna, aromatyzowana?) i gdzie ją można kupić? Mój herbaciany
> nałóg nie pozwoli mi przepuścić takiej cennej informacji :-)

niezla czarna herbata w cenie 3/4 liptona...
np. mozna ja kupic tu:
http://www.hipernet24.pl/se.php?sw=eternal
Mars

Prosba nt. diety/przepisow po operacji jelita grubego
SKRAJNE QRWSTWO
gdzie Poradania Laktacyjna?
GNIAZDO
Jakie mięsko najlepsze na gulasz ?