Re: co z przedstawicielami medycznymi?

Data: 2002-03-04 21:57:18
Temat: Re: co z przedstawicielami medycznymi?
Od: <a...@p...onet.pl>

> Gratuluję pomysłu, ale to nie ta bajka, czyli nie ten kraj i nie te
> przychodnie. Konia z rzędem tej rejestratorce, która odpowie na takie
> pytanie.

no, nie wiem moze zyjemy w innych swiatach - w moim swiecie jak sie kogos
ladnie o cos prosi to z reguly prosby zostaja wysluchane - i nie trzeba od
razu krzyczec, ze sie jest 'sluzba zdrowia' i ze 'sie nalezy' po prostu - na
ladnie zadane pytanie ladna odpowiedz.

poza tym nie umawiasz kazdej wizyty u danego lekarza - po prostu piszesz
sobie, wczesniej pytasz przy pierwszej wizycie, w jakim czasie bedziesz
najmniej krepujaca dla niego i jego pacjentow - to wszystko.

i juz mozna szkolic...

adam