Re: co z przedstawicielami medycznymi?

Data: 2002-03-07 22:36:35
Temat: Re: co z przedstawicielami medycznymi?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>

On Thu, 7 Mar 2002, vlad wrote:

> jezeli zakladasz ze podejmie sie tego nowy (zagraniczny ) wlasciciel to OK - to
> jest mozliwe , zwlaszcza , ze praca intelektualna jest w Polsce malo kosztowna .

wiele rzeczy mozna, odnosze wrazenie, ze najwazniejsze jest, ze gdy
ktos rozpoczenie jakies przedsiewziecie to zeby mu "nablizszy kolega"
zazdrosnie nie "podstawial nogi". Takie pojmowanie wspolzawodnictwa
- "jak ja nie ma to innemu nie pozwole" jest nadal w tym kraju
zbyt czeste

Pozdrowienia

P.
----