co ze sklepami online oriflame?

1. Data: 2004-05-08 09:52:01

Temat: co ze sklepami online oriflame?
Od: "elcia" <e...@...13lab.com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Kiedyś kupowałam z powodzeniem w sklepach online kosmetyki oriflamu. Były takie
dwa, a traz tylko informacja, ze nieczynne.
Znacie może jakieś?
Wygodne to było dla mnie, bo nie miałam stada koleżanek-konsultantek w pracy
nad głową (Jak sępy odsłownie...), najczęsciej szybciej i na dodatek w takich
samych cenach.
Dowiedziałam się, że nie wolno przez net sprzedawać, bo się podobno oriflame
nie zgadza. Że ponoc tylko w sprzedaży bezpośredniej. A ciekawe co z bazarami i
allegro.?:)
Dzięki za pomoc

elka k.

1. Data: 2004-05-08 15:48:51

Temat: Re: co ze sklepami online oriflame?
Od: "Ewa" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| nie zgadza. Że ponoc tylko w sprzedaży bezpośredniej. A ciekawe co z bazarami

Hej
No nie mozna bo oriflame wyrzucilo juz kilka konsultantow wlasnie za tego
rodzaju proaktyki. Za to mysle ze mozesz z powodzeniem zamowic kosmetyki na
stronie oriflame www.oriflame.pl .
Pozdrawiam
Ewa (swoja droga konsultantka)

1. Data: 2004-05-08 16:28:56

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elcia" <e...@...13lab.com> napisał w wiadomości
> [...]
oriflame
> nie zgadza. Że ponoc tylko w sprzedaży bezpośredniej. A ciekawe co z

ladnie sobie odpowiedzialas na wlasne pytanie, bazary pewnie sa mniej
niezgodne z reulaminem bo to tez sprzedaz bezposerdnia, allegro jednak juz
powaznie lamie regulamin oriflame i avonu zreszta tez :)

1. Data: 2004-05-10 21:35:23

Od: "piotrKO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ladnie sobie odpowiedzialas na wlasne pytanie, bazary pewnie sa mniej
> niezgodne z reulaminem bo to tez sprzedaz bezposerdnia, allegro jednak juz
> powaznie lamie regulamin oriflame i avonu zreszta tez :)

a kosmetyki.net.pl ? ;-)

1. Data: 2004-05-11 18:20:51

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrKO" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> a kosmetyki.net.pl ? ;-)

nie wiem, spytaj ich jaka umowe podpisali z avonem :)
regulamin zabrania ale moze oni maja "chody" i ich to nie obowiazauje....

[spam] Nowe modele przeslicznych klapek i japonek NIKE !!!
płyn do dem.oczu YR z bławatkiem :(
krem brązujący AA :-(
Dla brązowowłosych
Samoopalacz YR