krem brązujący AA :-(

1. Data: 2004-05-08 07:00:11

Temat: krem brązujący AA :-(
Od: "Anna J." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie w związku z jego wycofaniemze sprzedaży:
:(
Ponieważ dla mnie był świetny (zarówno w działaniu jak i cenowo) - może ktoś
poradzi mi czym równie dobrym mogę go zastąpić.
Wiem o serri Sopot Ziaji - jest fajna, ale na mojej skórze po którymśtam
użyciu zostawia jednak plamy (a krem AA tego nie robił). Natomiast balsam
Bielenda w ogóle nie działa na moją skórę.
Chodzi mi o ładną, naturalną opaleniznę a nie o samoopalacz gdyż zawsze
wychodzi za ciemny na mojej jasnej karnacji. :/

Z góry wielkie dzięki za pomoc.
A.

1. Data: 2004-05-18 09:45:29

Temat: Re: krem brązujący AA :-(
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna J. <e...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> Chodzi mi o ładną, naturalną opaleniznę a nie o samoopalacz gdyż zawsze
> wychodzi za ciemny na mojej jasnej karnacji. :/

jeśli samoopalacz wychodzi zbyt ciemny, to możesz go najpierw zmieszać z
kremem i dopiero nałożyć na twarz. poza tym, polecam kremożel samoopalający
Gulivere (sprzedaż wysyłkowa, adres znajdziesz w googlach), daje bardziej
naturalny efekt niż samoopalacze, cena 10 zł.

Dla brązowowłosych
Samoopalacz YR
krem pod oczy-poradzcie, czy warto?
[gdzie] maseczka z algami - wrocław