krem pod oczy-poradzcie, czy warto?

1. Data: 2004-05-07 18:37:27

Temat: krem pod oczy-poradzcie, czy warto?
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Wynalazlam na allegro krem Lancome pod oczy:

Poradzcie mi, czy nie natne sie, jakos nie umiem odroznic ziarna od plewy.
Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-07 18:48:41

Temat: Re: krem pod oczy-poradzcie, czy warto?
Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewno nie obawiaj sie ze to podróbka:) Ja kupowalem u tej osoby krem pod
oczy Shiseido Men - Eye Shooter, Pozbylem sie prawie cieni :D Ale to jest
kosmetyk dla panów.
Moge Ci tylko powiedziec co uzywa moja mama-mianowicie jest to krem pod oczy
Biotherm Age Fitness Yeux.
Zauwazylem u niej ze cienie pod oczami poginely i wogole skora wokol oczu
jest taka odmlodzona,zmarszki jakos poginely. Dlatego tez polecam Ci ten
produkt. Póki co to ja proponuje wziasc jakies probki tego kremu a jak nie
chcą dać to trzeba się troche pokłócić :D
Dodatkowo powiem ze Lancome-owi udał się krem do twarzy Renergie:)

Pozdrawiam i zycze udanych zakupów
Rafał

1. Data: 2004-05-07 20:21:45

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> Wynalazlam na allegro krem Lancome pod oczy:
>
> Poradzcie mi, czy nie natne sie, jakos nie umiem odroznic ziarna od
> plewy. Hafsa

Trochę nie za wiele widać na tym zdjęciu i mnie osobiście trochę
zaniepokoiłby fakt, że człowiek wstawia fotkę zeskanowaną z jakiegoś
katalogu a nie robi swoją. Wtedy byłby bardziej wiarygodny, a tak jest się
nad czym zastanawiać. Chociaż z drugiej strony, brak negatywów dobrze
świadczy o tej osobie. Niestety, nie znam Lancome na tyle dobrze, by ocenić,
czy krem jest oryginalny czy nie, na podstawie słabo widocznego zdjęcia i
dosyć lakonicznego opisu na aukcji. Zawsze możesz napisać do sprzedającej i
dowiedzieć się np. z jakiego źródła pochodzą te kosmetyki. Sama kiedyś
chciałam kupić na Allegro płytę i zadałam takie pytanie, na co otrzymałam
odpowiedź, że to tajemnica zawodowa czy coś w tym stylu. Oczywiście, płyty
nie kupiłam, bo pewnie była nielegalna.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-07 20:22:49

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> Napewno nie obawiaj sie ze to podróbka:) Ja kupowalem u tej osoby
> krem pod oczy Shiseido Men - Eye Shooter, Pozbylem sie prawie
> cieni :D Ale to jest kosmetyk dla panów.

A sprawdziłeś w sklepie, że to na pewno oryginał? Podróbki też mogą nieźle
działać. ;-)

Ligeia

1. Data: 2004-05-07 20:49:13

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie ze sprawdzałem - wszystko jest tak jak byc powinno.Nawet rzadna
literka nie byla przekrecona hihi,ten sam zapach,nawet wziąłem z perfumerii
próbkę by porównać dokładnie hihi. Póki co to napewno bede kupował u tej
osoby (raczej pary) :))

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-05-08 06:22:22

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Hafsa" <a...@n...ma>

>Wynalazlam na allegro krem Lancome pod oczy:
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24911661
>
>Poradzcie mi, czy nie natne sie, jakos nie umiem odroznic ziarna od plewy.

wygląda na prawdziwy. podróbki zwyczajowo mają pojemność 20 ml (mówię
o kremach pod oczy) - jakiś kiks linii produkcyjnej.

anek

1. Data: 2004-05-08 07:14:18

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ocenić,
> czy krem jest oryginalny czy nie, na podstawie słabo widocznego zdjęcia i

Z tego co sie orintuje , to tego kremu nie bylo do tej pory w naszych
perfumeriach, ale moze sie myle, chyba zrobie najpierw rozeznanie w
ofercie...
Niestety mam spory problem z okolica pod oczami, zaden krem mi nie pomaga,
ciagle mam uczucie suchosci no i do tego robia sie zmarszczki oczywiscie.
Dzieki za podpowiedzi Hafsa

1. Data: 2004-05-08 08:55:16

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> [...]
> katalogu a nie robi swoją. Wtedy byłby bardziej wiarygodny, a tak jest się
> nad czym zastanawiać. Chociaż z drugiej strony, brak negatywów dobrze

A guzik, że tak się wyrażę. Brak negatywów o niczym nie świadczy,
Szanowne Panie, proszę czytać:
http://info.onet.pl/914677,11,item.html

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-08 08:59:24

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Wynalazlam na allegro krem Lancome pod oczy:
>
> Poradzcie mi, czy nie natne sie, jakos nie umiem odroznic ziarna od plewy.

Mi się nie podoba to, że w polu "Lokalizacja" u sprzedającego stoi: x
Jakbym miała dać >100 zł za kosmetyk, który może okazać się podróbą, w
dodatku u nieznajomego sprzedawcy, to wybrałabym tylko i wyłącznie
odbiór osobisty.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-08 10:45:37

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie każdy wpisuje przecież lokalizację - ja wiem ze za tym X stoi Gorzów
Wielkopolski. Nikogo nie chcę tutaj namawiać do kupna tego produktu ale
wiem ze aukcje tej pary są uczciwe. Przynajmniej tak było w moim przypadku.

Pozdrawiam
Rafał

[gdzie] maseczka z algami - wrocław
Zabieg wygładzania wlosow