Dla brązowowłosych

1. Data: 2004-05-07 19:30:40

Temat: Dla brązowowłosych
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieco wcześniej był wątek o szamponie Timotei ze świecącymi drobinkami.
Właśnie go nabyłam i stwierdziłam, że ustępuje jakością temu, który stoi u
mnie na półce w łazience, mianowicie Venita - Henna Color ( szampon z henną
i wyciągiem z orzecha włoskiego).
Tu można sobie go obejrzeć:
http://www.venita.com.pl/index_main_pol.htm

Kosztuje to cudo około 4,50 za 250ml.

Używam też "Ziołowej odżywki koloryzującej" ( za 3 złote torebka), która
rzeczywiście odżywia i rzeczywiście koloryzuje.
http://www.venita.com.pl/index_main_pol.htm

Venita ma też balsamy i jakieś odżywki w paście, ale ich nie znam. Natomiast
powyższe produkty polecam.
O.
Mieszam 2 kolory - brąz i kasztan.

1. Data: 2004-05-07 19:34:16

Temat: Re: Dla brązowowłosych
Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm ...a gdzie można dostać to cudo którego używasz bo ten Timotei był
pierwszym szamponem do brązowych włosów który widziałam na drogeryjnych
półkach ...

1. Data: 2004-05-07 20:26:22

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używam też "Ziołowej odżywki koloryzującej" ( za 3 złote torebka), która
> rzeczywiście odżywia i rzeczywiście koloryzuje.

a w jakim stopniu te pasty koloryzuja? czy to jest jak farba? mi chodzi o
delikatne poglebienie koloru i nie chce miec potem problemow nawet z
delikatnymi odrostami.:)

pozdr
Paula

1. Data: 2004-05-07 21:38:33

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> a w jakim stopniu te pasty koloryzuja? czy to jest jak farba? mi chodzi o
> delikatne poglebienie koloru i nie chce miec potem problemow nawet z
> delikatnymi odrostami.:)

Słabiej niz farba, ale zmienia odcień włosów. Ja uzywam mieszanki "brązu" z
"kasztanem" i tylko "ożywiam" swój naturalny brąz, więc trudno mówić o
odrostach - raczej ich nie ma.
O.

1. Data: 2004-05-07 21:39:41

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Granula" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Hmmm ...a gdzie można dostać to cudo którego używasz

Ja kupiłam, będąc w Strzelinie koło Wrocławia. Tam był w każdej drogeryjce.
Nie widziałam w supermarketach i Rosmannach.
O.

Samoopalacz YR
krem pod oczy-poradzcie, czy warto?
[gdzie] maseczka z algami - wrocław