comiesięczne sprawdzanie grupy

11. Data: 2009-01-15 20:08:49

Temat: Re: comiesięczne sprawdzanie grupy
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 18:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Moja równowaga się tylko ugruntowuje, kiedy czytam te ich śmieci -
> bez tego jakas taka niepewna siebie jestem :-DDD- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Dosamookreślenie poprzez jakość wrogów?
Słabi są.
Ja stawiam na ilość. Sam Bluzgły ma wartość zero, Psina ma trochę, ale
na psy mam kij, nie miecz.

12. Data: 2009-01-15 20:09:53

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 19:15, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
wiadomościnews:d5ad9036-0485-4ecc-8453-491fe5c4a29e@
k36g2000pri.googlegroups.com...

> He..he, Janka d'Arc - bo krzywe giczały ma - dlatego łatwo sr.
>
> Czy ty widzisz debilu o czym ty piszesz, czy wlasnie wpierdoliles znowu
> piguly?
> Naucz sie korzystac z kompa i z usenetu dziwko bez szkoly.
> --
>                 Bluzgacz

Błąd, mam maturę i kursa niektóre, pajacu bezpłciowy.

13. Data: 2009-01-15 22:51:32

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

wiadomościnews:d5ad9036-0485-4ecc-8453-491fe5c4a29e@
k36g2000pri.googlegroups.com...

> Błąd, mam maturę i kursa niektóre, pajacu bezpłciowy.

Panslav, Ty rozmawiasz z duchem?

14. Data: 2009-01-16 01:46:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2009 12:09:53 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> (...)

Priv sprawdź.

15. Data: 2009-01-16 06:03:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Priv sprawdź.

Nie ma NIC.

16. Data: 2009-01-16 06:08:39

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 02:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Priv sprawdź.

Nie ma nic.
Czyżby informacja o tym, ze zablokowano nie mojego kompa, abym nie
mógł pisać z niego na grupy, zamiast poprzez podstawionego Googla jest
tą jedyną użyteczną?

17. Data: 2009-01-16 07:04:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Priv sprawdź.

Mam telefony.

18. Data: 2009-01-16 07:39:41

Od: janek muzykant <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Panslav, Ty rozmawiasz z duchem?

Skąd się biorą ludzie, którzy chcą dyskutować z tym debilem, i wyciągają gówno z
KF?

19. Data: 2009-01-16 11:05:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 07:03:08 +0100, Panslavista napisał(a):

> Nie ma NIC.

Nie ma w gmailu??????

20. Data: 2009-01-16 12:48:59

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 12:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie ma w gmailu??????

Nie było. Pisz na hotmaila. Ten Gugiel Mógiel wygląda na podrobiony.

Sposoby na podanie sałatki
Restaruracja Indyjska w Gliwicach??? Ew. inna dobra :)
Gdzie i jaki TASAK kupic...
Gofrownica z Lidla.
No własnie, gdzie???