Re: cos do ust? (krem)

Data: 2003-09-13 08:54:32
Temat: Re: cos do ust? (krem)
Od: "Ilona" <i...@y...com>

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bjsjn9$cak$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mam bardzo wyschniete usta a chciala bym miec jedwabiste i nawilzone.

hey!

ja każdej osobie z takim problemem polecam gorąco maść witaminowo-ochronną,
taką za 2 z groszami do nabycia w aptece. Smarować tak często jak się chce,
szczególnie grubo na noc, i po kilku dniach usta są jak marzenie.

PS. mówiąc szczerze, nie wiem jakbym obyła się bez tej maści, bo towarzyszy
mi zawsze i wszędzie...:)

gorąco polecam :)))

Ilona