cos na deser dla dzieci!

1. Data: 2001-11-22 13:36:00

Temat: cos na deser dla dzieci!
Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich.
w sobote jest moje przyjecie urodzinowe. bedzie sporo dzieciakow.
dorosli beda mieli "dorosle smakolyki" - o to zadbam. :o)
ale chce tez zeby najmlodsi byli zadowoleni.
porzebuje przepisu na cos smacznego - slodkiego, cos co mozna bez problemu
zrobic (chodzi o produkty) i cos co na pewno sie uda (ktos mi pomoze, ale
zawsze jest ryzyko, ze nie wyjdzie).

prosze pomozcie.
Marcin.

1. Data: 2001-11-22 15:44:34

Temat: Re: cos na deser dla dzieci!
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"loveless" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
>zrobic (chodzi o produkty) i cos co na pewno sie uda (ktos mi pomoze, ale

..myślałam i myslłam i wyszło mi, że może bardzo kolorowe
galaretki ( np o szalonych kolorach) w eleganckich pucharkach i
górka bitej śmietany, posypanej wiórkami czekolady i rodzynkami
albo jakimiś paskudnymi kolorowymi miśkami dostępnymi w sklepach.
Do tego obowiązkowo papierowe parasolki lub wachlarzyki lub
główki pajacyków. Ma byc tak kolorowo jak kolorowo być
potafi...wszystko w ilości symbolicznej ale efektowne ( jeżeli mamy
pozwolą dodatkowo gałka lodów). Dzieciaki uwielbiają takie desery.

1. Data: 2001-11-22 18:52:38

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tj691$qns$...@n...tpi.pl...
> [...]
> potafi...wszystko w ilości symbolicznej ale efektowne ( jeżeli mamy
> pozwolą dodatkowo gałka lodów). Dzieciaki uwielbiają takie desery.

hmmm, brzmi niezle i musze powiedziec, ze juz to probowalem - zawsze kiedy u
nich jest impreza.... :o)
wolalbym raczej cos czym moglbym zaskoczyc - cos nowego.
moze jeszcze jakies pomysly - co nie znaczy ze Twoj jest zly - przeciwnie.
jak nic nie wymysle to tak wlasnie bedzie - moze nie oskarza mnie o plagiat,
ze cos takiego to oni robia na swoim przyjeciu :o))

pozdrawiam.
Marcin

1. Data: 2001-11-22 19:09:53

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"loveless" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
>jak nic nie wymysle to tak wlasnie bedzie - moze nie oskarza mnie o plagiat,
>ze cos takiego to oni robia na swoim przyjeciu :o))

http://www.kulinaria.pl/kategorie.php?nr=22

zajrzyj tutaj i poszukaj, a może coś nam się przyda dla tych
milusińskich!!!!

Powodzenia AgataW.

1. Data: 2001-11-23 08:40:49

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ci sie chcialo wczesniej kilka nalesnikow usmazyc to na samej juz
imprezie mozesz polozyc na nich galke loda, kilka wisni z syropu i do
microfali na na kilka secund. Lod bedzie zimny, nalesniki i wisnie cieple.
Ciut bitej smietany na wierzch i jest oryginalnie.

*******
m-gosia
*******

1. Data: 2001-11-23 10:04:01

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> microfali na na kilka secund. Lod bedzie zimny, nalesniki i wisnie cieple.
> Ciut bitej smietany na wierzch i jest oryginalnie.

Hejeczka;-)))
Pyszne naleśniczki mogą być z sosem czekoladowym i ubrane bitą śmietaną;-)))
Dzieci uwielbiają czekoladę więc powinno im smakować;-))) Może jeszcze
banany na gorąco, które można podawać płonące, albo jakiś pyszny krem np.
sułtański z bakaliami, albo sałatka owocowa polana sosem czekoladowym (można
podawać w "pucharkach" z melona czy grapefruita).

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-11-23 18:48:01

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik loveless <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tivn3$f2q$...@n...tpi.pl...
> witam wszystkich.

dziekuje wszystkim za pomoc, rady i pomysly. obejrze jeszcze to co w linku
Agaty i cos wybiore.

serdecznie pozdrawiam.

Marcin, lat 25!

1. Data: 2001-11-24 08:55:13

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: loveless <m...@w...pl>

> Marcin, lat 25!

Autoreklama?

Pozdrawiam jednolinijkowo (tera to już dwie ;-))

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-26 10:20:21

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:
> dziekuje wszystkim za pomoc, rady i pomysly. obejrze jeszcze to co w linku
> Agaty i cos wybiore.

Spoznilam sie nieco z porada, ale dopiero teraz wpadl mi w oczy ten
ciekawy link, gdzie sa pysznosci dla dzieci:
http://www.gdynia.ids.pl/~wroclawska/dziecko.html

Moze przyda Ci sie jeszcze kiedys w przyszlosci...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-11-26 17:16:55

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Nowak <i...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:008501c174c6$3df07540$e007fea9@hppcvnmvhhid.
..

> Autoreklama?

a jak myslisz? :o)

> Pozdrawiam jednolinijkowo (tera to już dwie ;-))

pozdrawiam rowniez ;-)

Strony z dieta-wrzody
prodiż :-((
KFC