coś nie gra

1. Data: 2000-08-06 16:37:46

Temat: coś nie gra
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś się chrzani z grupą dyskusyjną.
Nie mam na myśli tematów, ludzi i klimatu, ale sprawy techniczne. Korzystam
z Outlooka i co chwilę gubi mi odpowiedzi, a inne pakuje nie tam gdzie
trzeba. Mam na przykład z góry na dół "Ptaszek Filip", tak, jakbym tylko ja
pisał :-))
Albo wczoraj OE zaznaczył mi, że mam odpowiedź na list "słowa, słowa...", a
dziś takowej odpowiedzi nie ma.

Na stronie www.com.pl jest info, że nastąpil błąd i proszą o kontakt z
administratorem. Napiszcie, czy Wam też takie cyrki występują, bo chcialbym
wiedzieć, czy to mój komp robi se jaja, czy to poważniejszy problem.
Z góry fenks

Filip

1. Data: 2000-08-06 22:03:46

Temat: Re: coś nie gra
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Ptaszek Filip" <w...@g...pl> writes:

> [...]
> pisał :-))
> Albo wczoraj OE zaznaczył mi, że mam odpowiedź na list "słowa, słowa...", a

Mnie tam sie nic nie chrzani. Zmien sobie czytnik newsow a zaloze sie
ze ci sie polepszy od razu.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-07 08:05:16

Temat: Re: cos nie gra
Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Ptaszek Filip" możemy przeczytać:

>Coś się chrzani z grupą dyskusyjną.

Najpierw przestaw się na serwer news.tpi.pl zastępujący news.tpnet.pl,
który powoli wycofuje się z interesu ;-)

BTW: jak nie umiesz poprawnie skonfigurować ogonków w OE to lepiej ich
nie używaj (zwłaszcza w tematach).

fut.

--
// Piotr (SiNuS) Front \\// =-=-=-= Police line -=-=-=-= \\
\\ http://www.sinus.free.ecig.pl //\\ =-=-=-= do not cross =-=-=-= //

1. Data: 2000-08-09 18:56:21

Temat: Odp: coś nie gra
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszcie, czy Wam też takie cyrki występują, bo chcialbym
: wiedzieć, czy to mój komp robi se jaja, czy to poważniejszy problem.
: Z góry fenks
W lipcu ściągało mi wiadomości czerwcowe z lipcowa datą ale to chyba wina
kompa bo trochę w nim grzebałam
Kinga

1. Data: 2000-08-09 19:50:44

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik layman <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:pPhk5.9039$F...@n...tpnet.pl...

...patrzac trzezwo na sprawe moge powiedziec tylko jedno, zdecydowanie
wolalem kingall
Buzka

O miłości + trochę chemii i radości
NIEŚMIAŁOŚĆ a Ninka
"ZOBACZ KONIECZNIE"
och-y i ach-y
Moja najukochansza mnie chyba nie kocha...