"cos" pod nosem

1. Data: 2004-12-15 16:07:40

Temat: "cos" pod nosem
Od: Krzysiek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co jakis czas "robi" mi sie pod nosem cos takiego:
http://republika.pl/nos_1/

Infekcja ta wystepuje, jesli np. mam zwilzona skore w tym miejscu i jest
zimno(zimny wiatr, uchylone okno w nocy).
Co to moze byc i czym to najszybciej leczyc ?

pozdrawiam, krzysiek

2. Data: 2004-12-15 17:45:28

Temat: Re: "cos" pod nosem
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiek" <k...@g...pl> wrote in message news:cppnet$tr1$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam,
> co jakis czas "robi" mi sie pod nosem cos takiego:
> http://republika.pl/nos_1/

wyglada to na opryszczke. jesli czesto ci to nawraca
idz do lekzra wypisze ci tbl Zovirax, albo masc.

iwon(k)a

3. Data: 2004-12-15 19:59:51

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zimno(zimny wiatr, uchylone okno w nocy).
> Co to moze byc i czym to najszybciej leczyc ?

Opryszczka, wirus Herpes Siplex typ 1. Pociesze Cie - nie pozbedziesz sie
tego raczej do konca zycia (chociaz kto wie co medycyna wymysli). Wirus
siedzi u Ciebie w zwojach nerwowych i przy oslabieniu odpornosci atakuje.
Nie wyglada to na mala opryszczke wiec lepiej z tym do lekarza. Przepisze
pewnie Zovirax.

K.

4. Data: 2004-12-15 22:31:51

Temat: LEK NA OPRYSZCZKE !!! DZIALA !!!
Od: "D" <p...@d...spamu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wyglada to na mala opryszczke wiec lepiej z tym do lekarza. Przepisze

Akurat z wlasnego doswiadczenia wiem, a i nie tylko ze swojego (bo znam
wiele przypadkow...),
ze Zovirax tylko poteguje takie objawy.... Rana, tj, opryszczka przybiera po
tej masci jeszcze wieksze
rozmiary...
Byc moze sa osoby ktorym pomaga, ale tak malenkie opakowanie masci za tak
ogromne pieniadze
mozna zastapic wieloma zamiennikami, chociazby Vratizolinem (UWAGA !!! -
tylko duze opakowanie,
male jest tak skonstruowane, iz zawartosc zwyczajnie wietrzeje).

A tak naprawde, pomijajac masci, ktore stosuje sie i tak dopiero wtedy,
kiedy to swinstwo sie pojawi,
SZCZERZE polecam leczenie HEVIRAN'em !
Co roku meczylam sie z tym wirusem, mialam z tym spokoj tylko w lecie.
Juz od jesieni co dwa tygodnie wyskakiwala mi co roku nowa opryszczka, co
wpedzalo mnie w powazne kompleksy.
ALE :
W sierpniu b.r. wzielam cale dwa opakowania Heviran'u - 800 mg dwa razy
dziennie.
Do dzisiaj nie pojawila mi sie nawet jedna opryszczka !
Takie kuracje nalezy co jakis czas powtarzac, dlatego teraz przyjmuje
kolejne opakowanie tego cudownego
leku.
Heviran bralam juz od bardzo dawna, ale zaczynalam przyjmowanie leku dopiero
wtedy, kiedy
cos mi sie pojawialo. To byl blad. Nalezy go zazywac wlasnie wtedy, kiedy
objawow nie ma.
UWIERZCIE mi, od sierpnia mam zupelny spokoj z opryszczka !!! Dzieki
Heviranowi !!!
Bo jesli nawet czerwieni sie jakis punkcik na wargach, to wirus jest na tyle
oslabiony, iz
opryszczka sie nie pojawia !!! - a juz na pewno sie nie pojawi gdy posmaruje
go Vratozolinem z duzej tubki.
A to co niejednokrotnie mialam wczesniej na ustach i w okolicach, bywalo
nawet wieksze niz na tym zdjeciu.

Zatem autora tegoz watku wysylam do lekarza - nawet I kontaktu
po recepte na Vratizolin w duzej tubce i Heviran. To drugie oczywiscie
nalezy przyjac po ustapieniu objawow,
tzn, w celu uodpornienia na wirus.

Pozdrawiam
D.

5. Data: 2004-12-16 10:50:52

Temat: Re: LEK NA OPRYSZCZKE !!! DZIALA !!!
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpqe7u$hjk$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: D <p...@d...spamu>
Było:
> [...]
> (bo znam wiele przypadkow...),
> ze Zovirax tylko poteguje takie objawy.... Rana, tj, opryszczka

Wirusy u mojej Żony i dziecka reagują prawidłowo na Zovirax, czyli znikają
:-) - statystyka się zmienia :D

> [...]
> (UWAGA !!! - tylko duze opakowanie,
> male jest tak skonstruowane, iz zawartosc zwyczajnie wietrzeje).

Hmm ... usta są niezbyt dużym narządem - obszarem do smarowania - gdzieś w
szafce jeszcze się pałęta niewykorzystana tubka Zovirax-u pewnie niedługo
się przeterminuje. Była kupiona w poprzednie lato, korzystały z niej dwie
osoby. Może już się przeterminowała ...

> [...]
> dwa razy dziennie.
> Do dzisiaj nie pojawila mi sie nawet jedna opryszczka !

Nooo, a Żonie lekarz powiedział żeby nie doprowadzała do osłabienia
organizmu, kazał spożywać owoce, warzywa, wodę mineralną ewentualnie łykać
jakieś komplety witamin. Jak na razie działa ;-)

> [...]
> A to co niejednokrotnie mialam wczesniej na ustach i w okolicach,
> bywalo nawet wieksze niz na tym zdjeciu.

Tu jest dosyć łagodnie napisane
http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=430&idnlek=2008&
menu=3
a tu już dokładniej o dodatkowym, niechcianym działaniu
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1040

> Zatem autora tegoz watku wysylam do lekarza - nawet I kontaktu
> po recepte na Vratizolin w duzej tubce i Heviran. To drugie
> oczywiscie nalezy przyjac po ustapieniu objawow,
> tzn, w celu uodpornienia na wirus.

We wszystkich miejscach gdzie zaglądałem Heviran jest przepisywany aby
znieść najgorze objawy opryszczki, ospy, półpaśca, czy co tam jeszcze.
Prawdopodobnie dlatego, że jest dosyć silną trucizną i lekarze nie chcą
niepotrzebnie zatruwać pacjentów ...
Rozmawialiśmy o tym w wątku news:cpd6ek$2uf$1@nemesis.news.tpi.pl

http://evil.pl/pip/index.html

6. Data: 2004-12-16 11:55:22

Od: "D" <p...@d...spamu> szukaj wiadomości tego autora

> Wirusy u mojej Żony i dziecka reagują prawidłowo na Zovirax, czyli znikają
> :-) - statystyka się zmienia :D

Może reagują, nie neguje tego, ale są osoby, którym ten lek wywołuje efekt
odwrotny,
a przynajmniej nie pomaga.

> [...]
> się przeterminuje. Była kupiona w poprzednie lato, korzystały z niej dwie

Tak, zapewne tylko mowimy o roznych stopniach opryszczki.
Twoja zona i dziecko mają wielkie szczęście, iż wirus objawia się tak rzadko
i w taki niewielkim
stopniu. Pewnie mówiłbyś inaczej, gdyby wypryski pojawiały się u nich co 2
tygodnie,
gdyby chociaż raz zajęły całą brodę, obie wargi i okolice nosa.

> Nooo, a Żonie lekarz powiedział żeby nie doprowadzała do osłabienia
> organizmu, kazał spożywać owoce, warzywa, wodę mineralną ewentualnie łykać
> jakieś komplety witamin. Jak na razie działa ;-)

Tak, takie gadanie u lekarzy to normalka. Z jednej strony to racja, a z
drugiej,
każdy reaguje inaczej. U mnie na przykład opryszczka pojawia się z powodu
stresu...
A zażywanie witamin i innych wymienionych przez Ciebie przerabiałam.

> [...]
> http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=430&idnlek=2008&
menu=3
> a tu już dokładniej o dodatkowym, niechcianym działaniu

Weź ulotke z dowolnego leku, takiego nawet bez recepty.
Na każdej znajdziesz opis działań niepożądanych... Kiedyś złapałam się za
głowę
po przeczytaniu informacji na ulotce leku, który przypisał mi lekarz na
dolegliwości
układu pokarmowego...

> [...]
> znieść najgorze objawy opryszczki, ospy, półpaśca, czy co tam jeszcze.
> Prawdopodobnie dlatego, że jest dosyć silną trucizną i lekarze nie chcą

Tak jak juz powiedziałam, rozmawiamy o różnych postaciach opryszczki.
Bo gdybym miała jej objawy raz do roku, gdyby moja maść mogła się
przeterminować,
zapewne nie zażywałabym żadnych leków na tego wirusa.
Tylko musisz wziąć pod uwagę, iż są osoby, którym on naprawdę dokucza,
pojawia się nawet kilka razy w miesiącu, przybiera postać taką jak na
zdjęciu
autora wątku, zakaża okolice nosa, brody...
Kiedyś przy najgorszych i największych objawach jakie miałam, nie mogłam
nawet jeść,
wargi miałam tak opuchnięte, że utrudniało mi to przyjęcie czegokolwiek do
jedzenia.
Polecam tę kurację osobom, którym wirus naprawdę dokucza, a nie osobom,
które mają
lub nie opryszczkę raz do roku.
Zresztą, to czy ktoś się zastosuje do moich porad to jego sprawa.
Ja jestem szczęśliwa, że wreszcie spędzę Sylwestra bez objawów mojej
znienawidzonej przypadłości ;).

Pozdrawiam
D.

7. Data: 2004-12-16 15:29:53

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP <s...@w...pl> writes:

> [...]
> http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=430&idnlek=2008&
menu=3
> a tu już dokładniej o dodatkowym, niechcianym działaniu

Malo ktore lekarstwo ma tak krotka liste efektow niepozadanych (do
tego dosc lagodnych).

Poczytaj to samo dla takich lekarstw, jak aspiryna, panadol czy
ibuprofen - ze tylko wymienie kilka masowo stosowanych lekow
dostepnych bez recepty.

A juz ulotka dowolnego antybiotyku...

MJ

8. Data: 2004-12-16 15:37:49

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cprt45$1fa$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: D <p...@d...spamu>
Było:

> Może reagują, nie neguje tego, ale są osoby, którym ten lek
> wywołuje efekt odwrotny,
> a przynajmniej nie pomaga.

Ano zareagowałem niezbyt łagodnie na twój post bo przeczytałem stwierdzenia
kategoryczne i nie podlegające dyskusji :-<
Słowo honoru dopatrywałem się akcji marketingowej producenta Heviran'u i
Vratozolin'u.
A już podkreślanie dużej ceny jednostkowej (złote na gram) jest ewidentnym
chwytem reklamowym. No i duża tubka maści, którą gorąco polecasz ;-)
Wszystko to trąciło delikatną przepierką szarej masy pomiędzy uszami :D

Tak więc przepraszam za nadinterpretację już więcej nie będę ;-)

http://evil.pl/pip/index.html

interpretacja wyniku IgG ospy wietrznej-prosze
Komisja Lekarska - jakie dokumenty?
rekonstrukcja ACL
Drożdżyca
krostki na nogach