Re: cos super na zaskórniki

1. Data: 2004-04-19 06:24:42

Temat: Re: cos super na zaskórniki
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:
> Mam problem. Mam tlusta cere na czole, nosie i po troszke pod
> oczami.

Po oczami, to chyba nie ma gruczołów łojowych, o ile się nie mylę...

> Na czole robia sie zasorniki ktore gleboko siedza. Co zrobic zeb > ja
stamtad wykurzyc raz na zawsze a pory zamknac i miec z glowy
> te czarne kropki na czole i nosi i zeby czolo sie nie swiecilo po > 1-2 h
po umyciu?

Poczytaj w archiwum.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw