Re: cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?

1. Data: 2004-04-19 07:05:10

Temat: Re: cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Cześć
>Cellulitis podobno wynika ze słabego krążenia. Mam cellulitis (nie jakiś
>koszmarny ale mam), i zauważyłam, że tam gdzie odkłada mi się tłuszczyk mam
>na ogół zimną skórę. Na ogół mam zimne uda, pośladki i brzuch. (a tam mi się
>tłuszczyk lubi odkładać). Czy jeśli będę chodzić w ciepłych spodniach
>(dzięki nim mam cieplejsze ciałko) to cellulit mi się zmniejszy? Tzn.
>krążenie w udach mi się poprawi i przez to cellulit się zmiejszy.
>Nie śmiejcie się proszę, wiem, że ruch i dieta najlepiej działa na cellulit,
> [...]
Hee, myslenie wydaje sie super, ale, jak zauwazyly poprzedniczki - samo
chodzenie w cieplych spodenkach nie daje za wiele...mi pomagaja cwiczenia, na
razie w wodzie, choc juz to troche nudne i zaczynam pilates-sama instruktorka
mowila wczoraj, ze dziala mocno WLASNIE NA CELULIT!

Zdrowenki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl