Cera mieszana

1. Data: 2004-04-19 09:21:07

Temat: Cera mieszana
Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Mam 25 lat i wstyd się przyznać, ale dotąd nie dbałam jakoś przesadnie o
siebie:( Czas to zmienić! Mam nadzieję, że uda mi się to z Waszą pomocą:)
Mam mieszaną cerę i problem z nią:( Do mycia twarzy używam żelu
beztłuszczowego, albo żelu delikatnie peelingującego, z kremów właściwie
tylko nawilżającego (ostatnio kuracja dotleniająca Sorayi, z której jestem
b. zadowolona), ale... no właśnie. Coś muszę robić źle, bo mimo, że używam
kosmetyków do cery mieszanej skóra nie wygląda najlepiej. Czoło jest szybko
tłuste, a policzki i nos, a także boki brody przesuszone. Wygląda to
szczególnie nieładnie, gdy użyję fluidu, a z kolei gdy go nie używam też nie
jest dobrze, bo miewam niewielkie wypryski i cera nie jest gładka i
jednolita w barwie. Może Wy mi coś poradzicie?

Pozdrawiam

Kalina.

PS. Polecany przez Was błyszczyk do ust Lovely jest rewelacyjny:) Cena
niska, a efekt świetny, no i ta cena:) W Rossmanie w Blue City w Warszawie
wykupione do ostatniej sztuki, więc musiałam zadowolić się testerem, ale jak
tylko je zobaczę zaraz kupię! Dzięki:)

1. Data: 2004-04-22 16:00:02

Temat: Re: Cera mieszana
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szybko
> tłuste, a policzki i nos, a także boki brody przesuszone.
używaj żelu do cery wrażliwej a nie do tłustej.

Re: cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?
Re: cos super na zaskórniki
[Wawa] Goldwell
Żel Dax'u z mikrogranulkami
Re: Powitanie spóźnone jednak szczere:)))