Dermatlog Wrocław

1. Data: 2004-04-19 09:50:14

Temat: Dermatlog Wrocław
Od: "Ala" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
To moja pierwsza wizyta na Waszym forum, witam zatem serdecznie, a moje
pytanie brzmi tak: czy znacie moze jakiegos dobrego dermatologa z wrocławia,
który skutecznie leczy problemy tradzikowe.
Dzięki za odpoiwedzi
Pozdrawiam ,
A-L

1. Data: 2004-04-19 11:49:29

Temat: Re: Dermatlog Wrocław
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ala" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pytanie brzmi tak: czy znacie moze jakiegos dobrego dermatologa z
wrocławia,
> który skutecznie leczy problemy tradzikowe.

Polecam Prywatny Gabinet Dermatologiczny Kosmetyka Lekarska dr Zofia
Pruszyńska, Wrocław
Karłowicza 20 ( Zalesie )(071) 372 90 24
pozdr
Hesia

Cera mieszana
Re: cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?
Re: cos super na zaskórniki
[Wawa] Goldwell
Żel Dax'u z mikrogranulkami