coś w rodzaju langusty

1. Data: 2006-05-18 16:02:16

Temat: coś w rodzaju langusty
Od: chrisfox <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leży przede mną taki mrożony wynalazek...
Napisano: "langusta (ogony) surimi, mrożone"

Skład jest taki:
50% surimi, (różne wypełniacze), naturalny ekstrakt z langustynki itd.
(farba olejna pewnie) ;)

Macie na to jakiś pomysł (byle nie "wyrzucić" - wygląda ładnie i może
zjeść się jakoś da)

Krzysztof M. Gajda
www.marki.net.pl/kolejka

2. Data: 2006-05-19 07:32:09

Temat: Re: coś w rodzaju langusty
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chrisfox" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (farba olejna pewnie) ;)
>
> Macie na to jakiś pomysł (byle nie "wyrzucić" - wygląda ładnie i może

Paluszki surimi??

bardzo prosto...zrób dośc gęste ciasto naleśnikowe na piwie i usmaż na
oleju...

do piwa jak znalazł..:))

Marek

3. Data: 2006-05-19 09:57:48

Od: chrisfox <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> Paluszki surimi??
>
> bardzo prosto...zrób dośc gęste ciasto naleśnikowe na piwie i usmaż na
> oleju...

Z typowymi paluszkami bym się nie zastanawiał (dzięki za przepis). Ale
to (mimo składu, który podałem) jest coś śmieszniejszego - bardziej
oddaje istotę rzeczy angielska nazwa na opakowaniu - "Imitation Lobster
Tails" (faktycznie, tak to wygląda, na pierwszy rzut oka można sądzić,
że to faktycznie mięsko z ogona jakiegoś większego skorupiaka. Jeśli nic
innego nie przyjdzie mi do głowy, zrobię, jak piszesz.

--
Krzysztof M. Gajda
www.marki.net.pl/kolejka

4. Data: 2006-05-22 12:15:49

Od: "Flashi" <F...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (farba olejna pewnie) ;)
>
> Macie na to jakiś pomysł (byle nie "wyrzucić" - wygląda ładnie i może

surimi to taka rybka ... ktora niewiem dokladnie dlaczemu mieli sie formuje
w rozne ksztalty (mniej lub bardziej przypominajace lobsterki czy jego
czesci) barwi odpowiednio i sprzedaje jako mieso homara ...

5. Data: 2006-05-22 16:30:24

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flashi <F...@e...pl> napisał(a):

> surimi to taka rybka ...

W życiu! :-(

Ania

6. Data: 2006-05-25 11:26:20

Od: "Flashi" <F...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:e4sov0$j1d$1@inews.gazeta.pl...

> W życiu! :-(

Dobra przesadzilem :)
Surimi to mocno rozdrobniona (pomielona) ryba wlasciwie obojetnie jakiego
rodzaju ale biala.
I taka pasta uzywana jest do imitacji krabow.
Ogolnie bez smaku smak daja dodatki..

7. Data: 2006-05-27 07:59:11

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flashi <F...@e...pl> napisał(a):

> [...]
> rodzaju ale biala.
> I taka pasta uzywana jest do imitacji krabow.

Wyguglałam czyjś referat czy coś w tym typie - na temat surimi z mięsa
drobiowego /no, powiedzmy, z tych strzępów co przy kościach po oddzieleniu
mięsa pozostają/. Zdębiałam. Czyli grożą nam imitacje langust ulepione z
imitacji surimi :-)

Ale jakoś się tym nie martwię.

Ania

Co z RPA