folia kuchenna

1. Data: 2006-05-18 11:56:46

Temat: folia kuchenna
Od: umm <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
wytłumaczcie mi co po której stronie folii powinno się robić?
no bo jest i matowa i błyszcząca strona? wiecie o czym mówię?

umm.

2. Data: 2006-05-18 12:34:46

Temat: Re: folia kuchenna
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

umm napisał(a):
> hej
> wytłumaczcie mi co po której stronie folii powinno się robić?
> no bo jest i matowa i błyszcząca strona? wiecie o czym mówię?

Matowa tłumi, błyszcząca odbija.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-05-18 14:57:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Matowa tłumi, błyszcząca odbija.
> pozdr. Jerzy

Do uszu - matowa do środka, błyszczącą na zewnątrz...

4. Data: 2006-05-18 19:19:06

Od: "nemezis" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "umm" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> hej
> wytłumaczcie mi co po której stronie folii powinno się robić?
> no bo jest i matowa i błyszcząca strona? wiecie o czym mówię?

Powierzchnia błyszcząca odbija promienie podczerwone.
By upiec coś w folii daje się powierzchnię błyszczącą do
wewnątrz. Przepuszcza ciepło umożliwiając pieczenie i
jednocześnie utrudnia stygnięcie.
Przy mrożonkach jest na odwrót. Porcjowane mięso lub
przenoszone produkty winny być zawinięte stroną błyszczącą
na zewnątrz.
J.j

kielki rzodkiewki - pyt
Ciemny razowiec na zakwasie.