kielki rzodkiewki - pyt

1. Data: 2006-05-18 09:50:47

Temat: kielki rzodkiewki - pyt
Od: "MaryAnne" <m...@p...pl_usun_to_> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ja z takim pytaniem: jak powinny pachniec kielki rzodkiewki? jak rosna? bo
moje wygladaja w porzadku, smakuja w porzadku, ale zapach maja nieciekawy i
sie zastanawiam czy zaczynaja plesniec, czy nie.
pytalam googla, ale nie chcial mi powiedziec :/

pozdrawiam,
aga

2. Data: 2006-05-18 10:23:08

Temat: Re: kielki rzodkiewki - pyt
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MaryAnne napisał(a) 18/05/2006 11:50:

> [...]
> sie zastanawiam czy zaczynaja plesniec, czy nie.
> pytalam googla, ale nie chcial mi powiedziec :/

Nie mam dużego doświadczenia w hodowli kiełków, ale moje nieraz wydawały
takie troche dziwne zapachy w trakcie rośnięcia - z tym że nie hodowałam
rzodkiewki.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-05-18 11:14:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message

> Nie mam dużego doświadczenia w hodowli kiełków, ale moje nieraz wydawały
> takie troche dziwne zapachy w trakcie rośnięcia - z tym że nie hodowałam
> rzodkiewki.

Wystarczą kiełki rzeżuchy... Intensywne!

4. Data: 2006-05-18 16:37:58

Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje kiełki rzodkiewki pachniały jak rzodkiewka :-)
sov.

Ciemny razowiec na zakwasie.
Nie...
Co pysznego na Węgrzech?