coś z kapusty pekińskiej

1. Data: 2001-01-22 07:57:39

Temat: coś z kapusty pekińskiej
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której głównym
składnikiem jest kapusta pekińska.
Pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2001-01-22 08:39:20

Temat: Re: coś z kapusty pekińskiej
Od: EWEL 997 <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której głównym
> składnikiem jest kapusta pekińska.
> Pozdrawiam Krystyna
>

> surówka z kapusty pekińskiej:
Kapusta pekińska
por
kukurydza konserwowa
ogórki kiszone
___________________________
drobno pokroic
dodać:
marchewka(zetrzeć na tarce - duze oczka)
wymieszać składniki, posolić, posypać wegetą, doprawić octem winnym, posypać bazylią
lub świeżą natką pietruszki, dodać oliwę z oliwek. Ja osobiście dodaje oliwę z pestek

winogron, bo nie lubię z oliwek.
W lato, gdy warzywa są tańsze i smaczniejsze dodaje świeżą parykę, pomidory, świeże
ogórki zamiast kiszonych, rzodkiewkę.
pozdrawiam i życzę smacznego
Aneta

1. Data: 2001-01-22 09:33:38

Temat: Salata
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Ostatnio jadlam rewelacyjnie zrobiona salate
i chcialam sie podzielic:

salata
peczek rzodkiewek
peczek szczypiorku
jajko na twardo
ser zolty twardy ostry
oliwa z oliwek
sol
bialy pieprz
przyprawa do salatek (nie wiem jakiej firmy :-((()

Salate umyc, porwac na kawalki, rzodkiewki i ser zetrzec
na tarce (duze oczka), szczypiorek posiekac, jajko rozgniesc
widelcem na drobne kawalki. Wymieszac, polac oliwa, posolic,
popieprzyc i duzo tej przyprawy do salatek.

Jadlam to z kurczaczkiem duszonym z majerankiem, pychotki!

Smacznego

--
Maya

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-22 10:11:44

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której głównym
> składnikiem jest kapusta pekińska.
> Pozdrawiam Krystyna

SURÓWKA Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ
(http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=33)

"przepyszna surówka. osobiscie uwielbiam ja jesć z
ziemniaczkami i
kotletami sojowymi. bo w sumie do takiego
zestawu pierwszy raz
ją wymysliłam :-) pomimo, że
kapusta pekińska nie
jest jeszcze zbytnio popularna,
szczerze zachęcam do
spróbowania. każdy kto jadł tą
surówkę był
zachwycony :-)"

Informacje ogólne:

Skala trudności: *
Czas przygotowania:
15 min.
Proporcje podane dla
5 osób.

Składniki:

kapusta pekińska
sredniej wielkosci
puszka kukurydzy
konserwowej
papryka konserwowa -
kilka lub kilkanascie pasków
2 jabłka, najlepiej
soczyste i lekko kwaskowe
sól
ew. pomidor

ew. w wersji lakto
majonez, jogurt naturalny lub smietana

Przepis:

kapustę starannie
umyć i posiekać
paprykę (i ew.
pomidory) drobno pokroić (ale bez przesady :-)
jabłka obrać i utrzeć
na tarce (na grubych oczkach)
wszystko wymieszać
razem z kukurydzą, delikatnie posolić

w wersji lakto można
też wymieszać z majonezem itp.

Nadesłał(a): patrycja ,
dnia: 2000-06-08.
Przepis własny autora.

widzicie? to moj _wlasny_ przepis :))))))
musze sie nim pochwalic bo niewiele takich istnieje w przyrodzie ;P (znaczy
- niewiele mojego autorstwa)
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-22 10:15:10

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której głównym
> składnikiem jest kapusta pekińska.
> Pozdrawiam Krystyna

acha, zapomnialam napisac: jesli chcesz jeszcze inne przepisy to skorzystaj
z zaawansowanej wyszukiwarki w puszccce -
http://puszkkka.spinacz.pl/zaawansowana.php3 - wybierz kategorie salatki i
surowki a w skladnikach kapuste pekinska. znajdziesz tam jeszcze 3 inne
salatki/surowki, ale nie chce mi sie juz ich przezucac, sorry.

pat

1. Data: 2001-01-22 10:44:45

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której
głównym
> składnikiem jest kapusta pekińska.
> Pozdrawiam Krystyna

Kapusta pekinska w paseczki, wycisniety czosnek (ok. 2-3 zabki, jak kto
lubi), i majonez

Jola

1. Data: 2001-01-22 12:16:40

Od: marzka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której głównym
> składnikiem jest kapusta pekińska.
> Pozdrawiam Krystyna

Taka proscizna, ale bardzo czesto ja jadam: kapusta pekinska, pomidor, ogorek
swiezy - z oliwa, octem winnym, cukrem - tak na slodko kwasno. Taki sam sklad
robie tez z sosem ziolowo-paprykowym Knora, ale jedno opakowanie (tego sosu) z
wieksza iloscia oliwy starcza mi na cala kapuste, a takze z sosem vinaigrette.

marzka
---------------------------
http://www.martysia.prv.pl

1. Data: 2001-01-22 20:44:34

Od: dagmara <d...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <94gotf$f6p$1@news.tpi.pl>,
"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote:
> Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której
głównym
> składnikiem jest kapusta pekińska.
> Pozdrawiam Krystyna

Akurat wczoraj zrobilam pyszna salatke z kapusty pekinskiej:

Kapuste pokroic w paseczki.
Dodac majonez, curry, miod (ew. cukier), sol i sok z cytryny.
Wymieszac.

Dokladnych proporcji nie potrafie podac, bo wszystko robie 'do smaku'.
Na oko jest to: na jedna normalnej/sredniej wielkosci kapuste pekinska
ze trzy-cztery lyzki majonezu, 3-4 lyzki miodu, curry nie dam rady
okreslic, ale dalam wieksze mnostwo - 1 lyzke(?), 1-2 lyzeczki soku z
cytryny, sol do smaku.
Wszystkie skaldniki najlepiej dopasowac do wlasnych upodoban.
Satysfakcja gwarantowana:-)

Dagmara

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

1. Data: 2001-01-23 16:05:11

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś podzieli się ze mną przepisem na smakowitą surówkę, której
głównym
> składnikiem jest kapusta pekińska.

Serdeczne dzięki wszystkim za przepisy
Pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2001-01-24 19:00:26

Temat: Re: Salata
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyprawa do salatek (nie wiem jakiej firmy :-((()
Maya

> --
> Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

a ja wiem:) kamis:)

pozdry Monika

It is time to bring a conclusion to the United States of America........
masa marcepanowa
Paprykarz - stary przepis z Top Canal
Piwo z zółtkiem??
Re: Coś na ciepło