Re: cudowna moc aleosu? :)

Data: 2004-08-05 10:12:47
Temat: Re: cudowna moc aleosu? :)
Od: "justa" <j...@g...pl>

*Bea* <b...@w...pl> napisał(a):
> Co o tym sadzicie moze ktos z was uzywal tego rodzaju
> mieszanek i srodka pitnego ?

wiem, że w sklepach zielarskich można kupić Aloe Vera do picia, ale sama
jeszcze nie próbowałam. na razie eksploruję właściwości aloesyu stosowanego
zewnętrznie. czyni cuda dla skóry po opalaniu - przede wszystkim ma silne
właściwości nawilżające, a także zapobiega pękaniu skóry po opalaniu. podobno
pomaga również na trądzik. ja używam żelu o zawartości bodajże 40%
oczyszczonego aloesu Nu Skin, z tego, co wiem, to Oriflame ma podobny żel.
ten mój kosztuje ok. 16 zł, ma bardzo lekką, żelową konsystencję, dobrze się
wchłania, ale jednak trochę ściąga skórę na twarzy, trudno nałożyć na niego
krem, bo się roluje. ale można użyć np. jako maseczkę. na skórze ciała
spisuje się dobrze. nic tak nie łagodzi spieczonej słońcem skóry. podobno
najlepsze efekty daje posmarowanie skóry po opalaniu najpierw takim żelem, a
dopiero później balsamem po opalaniu, gdyż ten ostatni głównie natłuszcza.