cukrzyca?tarczyca?

1. Data: 2003-07-10 09:26:24

Temat: cukrzyca?tarczyca?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam 25 lat,od zawsze uwielbiam słodycze ,pochłaniam tabliczke czekolady na
jeden raz,paczka ciastek też nie stanowi problemu.od ok 10 lat wazę tyle
samo ok 50 kg +/- 3kg.
mam potrzeba zjedzenia słodkiego czegoś po każdym posiłku ,po
sniadani,obiedzie,kolacji.
postanowiłam ograniczyc słodycze do minimum ale nie wiem czy to przez brak
słodyczy jest mi ciagle zimno,jestem nerwowa i wiecznie głodna.w mojej
rodzinie moze nie najbliższej bo mojej babci brat miał cukrzyce i teraz jego
syn tez ma.
nie wiem czy iśc z tym do lekarza ,jakies badania na własną rękę czy co?
pozdrawiam
paula

2. Data: 2003-07-10 10:44:32

Temat: Re: cukrzyca?tarczyca?
Od: "BaR|MaN" <b...@s...info_no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

zasięgnąć porady u lekarza nie zaszkodzi

pozdro
BaRMaN

3. Data: 2003-07-10 13:24:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaR|MaN" <b...@s...info_no.spam> napisał w wiadomości
> Witam !!!
>
> zasięgnąć porady u lekarza nie zaszkodzi
>
> pozdro
> BaRMaN

witam

dzięki za radę ,możesz takie dawać każdej osobie która się tutaj pojawia i
ma problem .
p.

4. Data: 2003-07-10 15:40:23

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> [...]
> jego syn tez ma.
> nie wiem czy iśc z tym do lekarza ,jakies badania na własną rękę czy co?

na pewno warto zbadac sobie poziom cukru (moze ktos w rodzinie ma
glukometr?), jesli dobrze pamietam to norma z pustym zoladkiem jest ~100
(ale nie jestem pewny) - ja sobie kiedys zmierzylem po malym obiedzie i
mialem 120, a wiem, ze to OK. moj dziadek, ktory jest cukrzykiem mial wtedy
ponad 200
obawiam sie, ze nic wiecej nie jestes w stanie zrobic sama: mozesz na prawde
byc chora, ale rownie dobrze mozesz miec nerwice. polecam lekarza ;-)
i zycze zdrowia

--
sdh

5. Data: 2003-07-10 18:21:22

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam
> paula
>
> polecam zrobienie badania cukru na czczo i 2 godziny po posiłku, oraz
pobranie krwi na TSH-hormon tarczycy, sądzę, że to troszkę wyjaśni
sytuację..pozdrawiam..A

wystydliwe
astma,tarczyca??
Doktor Łomny zaprasza/cała Polska