cumin

1. Data: 2001-10-24 09:07:56

Temat: cumin
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie dokladniej jest ta jadlodajnia arabska z mozliwoscia kupowania
przypraw na Wspolnej w Warszawie. Moj czlowiek przeszedl ja wzdluz i nie
znalazl. Znalazl Mekong Kreglickiej , ale jadlodajni - nie ...

Prosze o dokladniejsze namiary ( pisala o tym Ula Dynowska )

Jola L-L

1. Data: 2001-10-24 09:14:28

Temat: Re: cumin
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jola L-L
>
> Joleńko, w 3miescie masz Klifa, tam sklepik kolonialny, a w nim cumin, czyli
kmin rzymski czyli jeera, zdzwon, sprawdź, bo wieść sprzed 3 lat QD

1. Data: 2001-10-24 10:21:00

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalazl. Znalazl Mekong Kreglickiej , ale jadlodajni - nie ...
>
> Prosze o dokladniejsze namiary ( pisala o tym Ula Dynowska )
Przepraszam - chyba wprowadzilam troche w blad - jakos mi sie utrwalila ta
Wspolna. Teraz sprawdzilam w GW i jest knajpka arabska na Hozej (Aysza) - to
chyba wlasnie to. (Hoza jest nastepna ulica rownolegla do Wspolnej). Trzeba
szukac na odcinku miedzy Marszalkowska a Chalubinskiego, a dokladniej Emilii
Plater i Poznanska. (Jesli to byla jednak Wspolna, to tez na tym odcinku)
Knajpka jest po lewej stronie idac od Marszalkowskiej.

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-10-24 10:46:38

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze "Jola L-L" <j...@i...pl>:

> Gdzie dokladniej jest ta jadlodajnia arabska z mozliwoscia kupowania
> przypraw na Wspolnej w Warszawie.

Aysza, Hoża 63/67

moge dac telefon na priv (bo w usenet słać chyba nie powinienem)

napisz, czy maja ten kmin

--
wojmat
"Excuse me, but I just have to explode..."

1. Data: 2001-10-25 03:30:58

Temat: Re: cumin - eureka !:)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojmat <w...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...244.123.3...

> Aysza, Hoża 63/67
> moge dac telefon na priv

Dzieki Wojmat i Ula za uscislenie wraz z nr telefonu - przyda sie!

a teraz jeszcze dzieki Kudlatej za inspiracje trojmiejska. Wydawalo sie , ze
po takich poszukiwaniach cuminu po calej Polsce - nikt jakos nie wpadl na
sklepy kolonialne tylko na arabskie sklepiki. Po mailu Kudlatej obdzwonilam
dwa sklepy kolonialne w Trojmiescie ( W Klifie -Gdynia i Geant- w Oliwie ) i
dla zainteresowanych podaje co nastepuje :

sa w Klifie
nasiona kolendry - 6,20 za 5 g
nasiona kminu ( cuminu) rzymskiego - 7,90 za 5g
nasiona zielonego kardamonu- 12 zl za 5 g

w sklepie kolonialnym w Geancie byl tylko zielony kardamon- tez 12 zl ale
facet powiedzial , ze za 10 g - chyba sie pomylil....nie wiem
dla kontrastu dodam, ze Ula Dynowska pisala o jadlodajni arabskiej w
Warszawie , ze tam 10 zl za ( uwaga :15 g cuminu) - czyli czterokrotnie
taniej na jednym skladniku), jednak wysle tam swojego czlowieka :))).
No, to mozemy zaczac kompletowac i ruszyc do produkcji curry Izy Sowuli
:)))

Jola L-L

1. Data: 2001-10-25 11:41:26

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasiona kolendry - 6,20 za 5 g
> nasiona kminu ( cuminu) rzymskiego - 7,90 za 5g
> nasiona zielonego kardamonu- 12 zl za 5 g

Hospodin pomiluj, Allahu akbar!

jeszcze sprawdzę, ale ja płacę za kolendrę jakieś 5zł za 100g, podobnie
za cumin. 5g kuminu to nic, tyle co kminku, chyba łyżeczka. Zużyjesz za
jednym zamachem.
Sprawdź, czy nie jest to mowa o dekagramach.
Nie ma już w Polsce Herbapolu? Tam za Gierka kupowałem kolendrę i inne
świetności. Co prawda były one "na herbaty i okłady", ale gorczycę też
tam kupowałem ;-))

Waldek

1. Data: 2001-10-25 12:43:37

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
> Nie ma już w Polsce Herbapolu? Tam za Gierka kupowałem kolendrę i inne
>>
> Waldek
ja kupowałam w Zielarni kolendre , gorczyce ,kozieradke,anyz idt.Mieli duzy
wybor .
arielka

1. Data: 2001-10-25 14:34:10

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja kupowałam w Zielarni kolendre , gorczyce ,kozieradke,anyz idt.Mieli
duzy
> wybor .
A może warto zajrzeć i do apteki?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-25 18:15:59

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-25 18:46:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kozieradke,
> gorczyce i kolendre, to bez problemu mozna tam nadal dostac.
Już się gotuję ;-)))
pozdr. Jerzy

Kura
coś z jednego garnka