Re: cykliczny katar i zapalenie oskrzeli

Data: 2011-04-14 01:06:02
Temat: Re: cykliczny katar i zapalenie oskrzeli
Od: sWAR <m...@o...pl>

W dniu 13/04/2011 14:23, Aicha pisze:

> Czy ten katar jest ropny? Czy dziecko boli głowa, oczodoły lub spływa
> jej wydzielina po gardle?
> Może to zapalenie zatok, które nadkaża oskrzela? Potrafi być przewlekłe
> i atakować np. przy przewianiu głowy.

Moja mała przez rok miała katar i resztę dolegliwości. Mało białych
krwinek. Podejrzewano nawet mukowiscydozę.
Naszą uwagę zwrócił fakt,że kiedy po napadzie lęku(u maluchów się
zdarza) spała kilka nocy ze mną, a męża wyeksmitowałam do drugiego
pokoiku, kaszel i katar się uspokoiły.
Sprawdziliśmy łóżeczko.
Okazało się,że pomalowane było jakąś ołowiową farbą, a materac klejony,
a nie zszywany.
Łóżeczko poszło połamane na śmietnik i wszystko po miesiącu się uspokoiło.
Antybiotyki i leki sterydowe na katar i uczulenie poszły za łóżeczkiem
na powietrze.
Znajoma miała identyczną sytuację.
To jedna z przyczyn kataru u dzieci.Oszczędność producentów na
materiałach dla dzieci.
Rodzice (jak my) też się dokładają. Ma być ładnie i tanio.