cza(d)t

1. Data: 2004-02-17 21:55:48

Temat: cza(d)t
Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może wyjasnic sobie to wszystko w pokoju?

;)

1. Data: 2004-02-17 22:16:29

Temat: Re: cza(d)t
Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> napisał w wiadomości
> a może wyjasnic sobie to wszystko w pokoju?
>
> ;)

A co? Tutaj za ciassssno? ;)
Znowu za plecami? ;)

E.

1. Data: 2004-02-17 22:23:15

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Feb 2004 22:55:48 +0100, ziutecznik wrote in
<c0u231$me3$1@inews.gazeta.pl>:

> a może wyjasnic sobie to wszystko w pokoju?
>
> ;)

ja też
bardzo proszę

wymyślcie rozwiązanie
niech każdy się określi, czy okopie, jaka jego wola
gdyby jeszcze coś się przy okazji wyjaśniło, to byłoby - cudnie!

bardzo proszę

elgar

1. Data: 2004-02-17 22:34:30

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niech każdy się określi, czy okopie, jaka jego wola
> gdyby jeszcze coś się przy okazji wyjaśniło, to byłoby - cudnie!

Ale co?
Myślałam, że Tren_R zaprasza na czat ;).
Co wyjaśniać?

E.

1. Data: 2004-02-17 22:41:11

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie kierujesz do mnie czy do Trena?

elgar

1. Data: 2004-02-17 23:07:29

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie kierujesz do mnie czy do Trena?

Do Ciebie :).
Tren gdzieś zniknął w jakimś pokoju ;)

E.

1. Data: 2004-02-17 23:48:48

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Feb 2004 00:07:29 +0100, EvaTM wrote in
<c0u6v3$pfv$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> Do Ciebie :).
> Tren gdzieś zniknął w jakimś pokoju ;)
> E.

wyjaśnić - nieporozumienia, np. dzisiejszą różnicę między deklarowanymi
intencjami Amnesiaca a ich interpretacją
skąd to się bierze? czemu urasta do takich kilometrowych dysput o
wszystkim?
nie szkoda czasu i życia na wytykanie, kto komu jakiego domniemanego
głaska, kto pod czyim pantoflem albo czemu napisał właśnie to, a nie tamto?

popraw mnie, jeśli coś źle zrozumiałam

i zaufania, trochę, do współczytaczy...

śmiechy z offu potrafią zepsuć cały efekt (jeśli to w ogóle komedia)

wydaje mi się, że (domniemane) różnice (p)oglądów sprowadzają komunkację na
boczne tory :-(

elgar

1. Data: 2004-02-17 23:51:46

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> śmiechy z offu potrafią zepsuć cały efekt (jeśli to w ogóle komedia)
>
> wydaje mi się, że (domniemane) różnice (p)oglądów sprowadzają komunkację

To nie są różnice domniemane.
To są różnice zasadnicze i traktuję je bardzo, bardzo poważnie.

E.

1. Data: 2004-02-17 23:58:47

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie napisałam, że są domniemane
dodasz jakiś komentarz na temat reszty?

elgar

1. Data: 2004-02-18 00:01:26

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Feb 2004 00:58:47 +0100, elgar wrote in
<195izu7i848uv.1gbopx2h7atmp$.dlg@40tude.net>:

> nie napisałam, że są domniemane
mój błąd, sama przeoczyłam ostatnie wersy

pytanie podtrzymuję
> dodasz jakiś komentarz na temat reszty?

elgar

oczy