Re: czas na małżeństwa grupowe

Data: 2013-03-27 13:20:45
Temat: Re: czas na małżeństwa grupowe
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

news:rk48ajsfero4.1xzh7sa5qtn1n$.dlg@40tude.net...

> Tak przy okazji:
> http://blog.rp.pl/lisicki/2009/06/19/koza-awanturnic
a-i-geje/
> [...]
> sypia.
> I nie sądzę, żeby powinno się tym zajmować państwo. Ale czymś zupełnie
> innym jest kwestia, komu przyznawać zastrzeżone dla małżeństw przywileje.
> Otóż wynikają one nie z faktu specjalnego uznania akurat dla miłości
> męsko-damskiej, ale z tego, że tylko jej owocem może być potomstwo.
> Państwo
> chroni dzieci i przekazywanie życia. Przyznaje przeto prawne przywileje
> tym
> związkom, z których one się rodzą i w których dorastają.(...)"

Ależ oczywiście. Problemem stał się marksizm- i jego ideowe przesłania. Bo
to chyba on pierwszy uznał, że filozofia ma nie tylko dawać opis
rzeczywistości (jak było dotąd)- ale także tę rzeczywistość zmieniać. Co
dało efekt taki, jak np astronomowie- gdyby zamiast obserwować i opisywać
gwiazdy- zaczęli je zmieniać, kombinując na różne sposoby co by tu zmienić-
w ramach postępu. Mniej wiięcej efekt dla ludzkości- podobny.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron