Re: *. czasoprzestrzeń .*

1. Data: 2008-07-25 08:27:19

Temat: Re: *. czasoprzestrzeń .*
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z u r w a n" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
news:g6c27o$pkk$1@inews.gazeta.pl...

> Tak czy owak materia porusza się w czasie i przestrzeni,
> a nie tylko w samej przestrzeni, tak ? :o/

CZAS to własność - oczywiście :)
pozdrawiam serdecznie - Edi:)

*¨¨*¤., ,¤*¨¨*¤. ¤*¨¨*¤.¸¤*¨¨*¤.
((_,>*?**?*<,_)) ((_,>*?**?*<,_))
WITAM I DZIĘKUJĘ

Nie ma takiej sytuacji,
W której jeszcze miłość
nie miałaby czegoś do powiedzenia.

(Kard. Stefan Wyszyński)

?> ?? <.*.> ??? <.*.> ?? < ?
,.*'?*...*..¸_¸..* ..*..¸_¸..*
...*.-.* ..)
CIEPLUTKO POZDRAWIAM....
.. ..* ........ ..*??*..
..( BUZIAKI ZOSTAWIAM
..*..¸_¸..* ..*..¸_¸..*
*``?´´*MILEGO DNIA!!!!

źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853 Znajomi - 8631

2. Data: 2008-07-25 08:34:43

Od: "z u r w a n" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> CZAS to własność - oczywiście :)
> pozdrawiam serdecznie - Edi:)

Ale czego własność, materii czy przestrzeni ?
A mo.że jeszcze czegoś innego ? :o/

> (Kard. Stefan Wyszyński)

Hej, Stefan !

Hektar
-`@'-
<oo>__ .~*
( _ ) .__)
jestem.bardzo

Ps. ja to wszystko wiem i rozumiem,
i jestem głupi, jak byłem przedtem
i jestem słabym, małym człowiekiem...

3. Data: 2008-07-25 08:44:05

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"z u r w a n" <j...@h...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Ale czego własność
> Hektar

CZAS to własność ...
...umysłu, który postrzega przemijanie;)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
O tym też będzie w Księdze.
Cierpliwości maluchy. ;D
"Prawda nie kłamie"

4. Data: 2008-07-25 11:58:21

Od: "z u r w a n" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> CZAS to własność ...
> ...umysłu, który postrzega przemijanie;)

Jeszcze wczoreaj też tak myślałem,
ale zmieniłem zdanie pod naporem faktów.
Umysłu nie ma, a czas jest nadal.
Umysłu nie było, a czas był.
Umysł śpi, a czas nie... :o)

:o)

5. Data: 2008-07-25 15:40:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"z u r w a n" <j...@h...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Jeszcze wczoreaj też tak myślałem,
> ale zmieniłem zdanie pod naporem faktów.
> [...]

Rozumiem, że w pańskiej teorii jest tak:
"Umysłu nie ma, a czas jest nadal."
Umysłu już nie ma bo człowiek umarł, a nazwisko jest nadal.

W tych okolicznościach pozostaje Panu uzupełnić lokalizację miejsca
gdzie jest CZAS i gdzie jest nazwisko gdy umysłu już nie ma.
Bez tego uzupełnienia pańska teoria jest niekompletna:-)
pozdrawiam serdecznie - Edi

. . .
polecam Panu wypowiedź niejakiego Edward Robak z wątku NEW AGE
MOVEMENT na Forum: Ezoteryka:

cytat:
Każda chwila czasowa jest końcem starego i początkiem nowego.
Jest to prawda tak oczywista, że aż banalna:)
Nieuchwytne fizycznie 'tu i teraz' istnieje w świadomości jako "świat zatrzymany
w kadrze" - wspomnienie obrazu, dźwięku, zapachu, doznania, wrażenia itp
ale również wyobrażenia, planów, marzeń, oczekiwań itd
. . .
Nowy początek w dziejach ludzkości dotyczy zmiany nastawienia człowieka
do człowieka bowiem nadchodzi czas, gdy starorzymska maksyma
"homo homini lupus" [człowiek człowiekowi wilkiem] - traci aktualność.
Gdy w skali masowej ludzie będą do siebie życzliwi i przyjaźnie nastawieni,
serdeczni i szczerzy - to będzie symptomem nowej epoki.
Jak pokazuje życie wiele osób już jest psychicznie w nowej epoce.:)
pozdrawiam serdecznie - Edi:)
/koniec cytatu

źródło: http://nasza-klasa.pl/forum/2/183/12?page=21

6. Data: 2008-07-25 15:52:10

Od: "z u r w a n" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> serdeczni i szczerzy - to będzie symptomem nowej epoki.
> Jak pokazuje życie wiele osób już jest psychicznie w nowej epoce.:)

Sorka, brat, ale nudzisz...
Jak chcesz pogadać o czasie, to poważniej proszę.

Hektar
-`@'-
<oo>__ .~*
( _ ) .__)
jestem.bardzo

7. Data: 2008-07-25 22:06:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jak chcesz pogadać o czasie, to poważniej proszę.
>
> Hektar

......................._/|_
......................>,\"<
......._/|_
. .....>,"<
_____ ,+.*`,+.*`,+.
__,+.*`,+.*`,+.
_,+.*`,+.*`,+.
+.*`,+.*`,+.
+.*`,+.*`,+.
_,+.*`,+.*`,+.
__,+.*`,+.*`,+.
_____ ,+.*`,+.*`,+.
. .. ........._/|_
..... . ......>,"<
........ . .............._/|_
. .................... . >,"<

Śpij spokojnie, bo już zasnął dzień
Będę z tobą, gdy nadejdzie sen

Wiatr za oknem na dobranoc wszystkim gra
wszystkim tak jak ty i ja

Śpij spokojnie, w górze wielki wóz
Zabrał smutki i nie wrócą już

A ja nocy tej przy tobie złe wypłoszę sny
I obudzą się poranne mgły

Śpij spokojnie, jestem blisko tak.....

źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

brahmacharya
Miłość???
Nowe kościoły
Nie tak straszne...
poszanowanie dla bólu po śmierci bliskiej osoby