czekolada kawowa...

1. Data: 2001-11-09 11:34:41

Temat: czekolada kawowa...
Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem, czy z tym postem to nie powinnam trafic od razu do Cafe za
Slupem... moze tam znajde to czego szukam...

bo przypomnieliscie mi dzisiejszymi postami o czekoladzie kawowej milki,
ktora lubie bardzo...

i stad pytanie:
ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...
gdzie kupie takowa (czekolade milke kawowa)

najlepiej w Polsce, okolice Wwy, ale... nie tylko...

a moze ktos za granica Polski znalazl ja i... wybiera sie wlasnie do
Polski...

prosze o wszelkie wiesci...

Justyna

PS nie wiem, czy to troche nie OT, ale nie bijcie...

J.

1. Data: 2001-11-09 12:53:53

Temat: Re: czekolada kawowa...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>prosze o wszelkie wiesci...
>
>Justyna
>
>PS nie wiem, czy to troche nie OT, ale nie bijcie...

jak sie da pogryzc to nie jst OT (haslo grupy?)

popatrze, bo kawowe czekolady jakos mnie nie tego...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-09 13:42:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Trzcinska" <j...@s...pl> napisał w
wiadomości news:3BEBBF51.880DBFBA@supermedia.pl...

> [...]
>
> najlepiej w Polsce, okolice Wwy, ale... nie tylko...
>
> a moze ktos za granica Polski znalazl ja i... wybiera sie wlasnie do

Ja kilka dni temu kupiłam sobie czekoladę Wawelu kawową, ale to nie to, co
tygrysy lubią najbardziej...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-09 13:43:12

Od: Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

czekolada takowa w Polsce nie do zdobycia. moja mama ja uwielbia i zawsze
prosze kogos kto wybiera sie za granice zeby przywiozl zapas.
kasia

Justyna Trzcinska wrote:

> [...]
>
> prosze o wszelkie wiesci...
>
> Justyna
>
> PS nie wiem, czy to troche nie OT, ale nie bijcie...

Apetyt na milosc
Prośba do Izy i Waldka K - i innych osob:))))
naczynia do kucenki mikrofalowej...
dla wielbicieli cynamonu ;-)))
wyprobowalam Cynamonowca z jablkami