czekoladowa kostka - gdzie kupić?

1. Data: 2010-11-07 14:09:09

Temat: czekoladowa kostka - gdzie kupić?
Od: Yarael Poof <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wczoraj byłem w pubie na koncercie i zamówiliśmy przepyszną rzecz -
belgijską czekoladę z gorącym mlekiem. W sumie nic nadzwyczajnego, ale
podobała mi się forma - wysoka szklanka do mleka, mocno spienionego, a
czekolda miała forma sporej kostki osadzonej na patyczku, takim jak do
szaszłyków. Niestety nie zachowaliśmy pudełek (były formowo zapakowane).
Czy ktoś widział coś takiego w sklepach, w sieci? Próbuję wyguglać takie
kostki, ale póki co bez rezultatu.
Może to tylko "do lokali" ale jakoś nie chce mi się wierzyć.

Maciej

2. Data: 2010-11-07 14:16:14

Temat: Re: czekoladowa kostka - gdzie kupiÄ??
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> wrote in message

http://pomyslynazakupy.pl/choco-stick-petit-czekolad
a-do-picia-na-patyku/2008/02/01/

3. Data: 2010-11-07 14:16:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> wrote in message

http://chocolissimo.pl/do/cat/CZEKOLADA_NA_PATYKU/Cz
ekolada-do-picia-n

4. Data: 2010-11-07 14:18:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> wrote in message

Inne czekoladowe atrakcje:
http://pomyslynazakupy.pl/chilli-czekolada/2006/10/3
0/?utm_source=zakupy.ibex.pl&utm_medium=related&utm_
campaign=RelatedPosts

5. Data: 2010-11-08 08:58:24

Od: Yarael Poof <m...@p...USUNTOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-07 15:16, Panslavista pisze:
> "Yarael Poof"<m...@p...onet.pl> wrote in message
>
> http://pomyslynazakupy.pl/choco-stick-petit-czekolad
a-do-picia-na-patyku/2008/02/01/

Taaaaak! To jest dokładnie to co piłem/jadłem. I na tej stronie też
byłem, nie wiem czemu tego nie znalazłem :(

Wielkie dzięki!!!

Maciej

6. Data: 2010-11-08 11:04:43

Temat: Re: czekoladowa kostka - gdzie kupiĂ???
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yarael Poof" <m...@p...USUNTOonet.pl> wrote in message

> [...]
>>

> Taaaaak! To jest dokładnie to co piłem/jadłem. I na tej stronie też
> byłem, nie wiem czemu tego nie znalazłem :(

Hasło było proste "czekolada na patyku"...

7. Data: 2010-11-10 17:16:45

Od: Yarael Poof <m...@p...USUNTOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-08 12:04, Panslavista pisze:

> Hasło było proste "czekolada na patyku"...

No tak, najbanalniejsze, ja cudowałem w stylu belgijska czekolada,
rozpuszczalna, kostka itd....
Pytanie dodatkowe - gdzie to można kupić taniej niż za 29.90 :)
Albo może można jakoś samemu tak spreparować z "naszej" czekolady?
Zależy mi na deserowej konkretnie.

Maciej

8. Data: 2010-11-10 17:52:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanie dodatkowe - gdzie to można kupić taniej niż za 29.90 :)
> Albo może można jakoś samemu tak spreparować z "naszej" czekolady? Zależy

Odlać w foremce ze stopionej.

9. Data: 2010-11-19 23:39:43

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-10 18:52, Panslavista pisze:
> "Yarael Poof"<m...@p...USUNTOonet.pl> wrote in message

> Odlać w foremce ze stopionej.

I powodzenia w rozpuszczaniu takiej czekolady w cieplym mleku.

HE..HE
Życiorys Panslavisty (Prawuska).
PLACKI ZIEMNIACXZANE
TYM, KTORYM ROBIC SIE NIE CHCE, A JESC SIE CHCE...
Job Openings for Medical Transcriptionists [1+ years of relevant experience]