Re: czemu wiekszosc lekow mi szkodzi ?

From: La Luna <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czemu wiekszosc lekow mi szkodzi ?
Date: Tue, 20 May 2008 14:59:10 +0200

Pewnego wieczoru Mon, 19 May 2008 21:20:00 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako tomek wilicki, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Jasne, że małpy czasami chorują i
> przedwcześnie umierają. Ale jeśli porównać małpy które w ogóle nie mają
> lekarzy i ludzi, którzy mają całą wiedzę medyczną na swoje usługi, okazuje
> się, że jednak zdrowa małpia dieta górą.

Zdrowa dieta ale takze - skuteczne i bezlitosne eliminowanie z szans na
rozmnazanie sie osobnikow w jakis sposob slabszych.
Ogrom mlodych malp nie dozywa wieku rozrodczego - zabijane przez infekcje,
pasozyty, nie radzac sobie ze zdobywaniem pozywienia.
Zdrowa dieta to bardzo wazna sprawa - ale w zaden sposob nie oznacza
gwarancji zdrowia.

Istnieje masa ludzi odzywaiajacych sie jawnie zle - a zyjacych w zdrowiu
dop poznej starosci.
Istnieje rownie wiele osob odzywiajacych sie bardzo zdrowo - i ciagle
majacych wiele problemow ze zdrowiem.

Wbrew pozoru - dzikie zwierzeta takze choruja - tyle ze chore dzikie
zwierze szybciutko przestaje istniec.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło