Re: czosnek help

Data: 2004-02-26 17:48:04
Temat: Re: czosnek help
Od: "rena" <r...@a...pl>

Użytkownik "nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:7c47.0000048b.403dad06@newsgate.onet.pl...

> zjadlam dzis na sniadania bulki posmarowane czosnkiem,jak zlikwidowac
zapach i
> smak czosnku?wieczorem mam randke help :(

moim zdaniem nic calkowicie nie zniweluje zapachu czosnku, bo on nie pachnie
z ust tylko wychodzi porami skory. zrobi sobie doswiadczenie - natrzyj stopy
czosnkiem i zobaczysz, ze za kilka godzin bedziesz zionela czosnkiem:)

a swoja droga - co cie napadlo, zeby jest w czwartek rano czosnek? nie
szkoda ci pracownikow?:) ja czosnek uwielbiam, ale jadam go tylko w piatki i
soboty...