czy to dobry crack Elzbieto?

1. Data: 2001-11-13 06:37:53

Temat: czy to dobry crack Elzbieto?
Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i mam problem

zainstalowałam PCStitch6

a crack wyrzuca komunikat ze

PCSTITCH5.EXE missing or already opened.

cracka sciągnęlam stad..ale czy to nie jest przypadkiem
do wersji PCSTITCH 6 ?

http://mirror1.orklanet.com/c_ps5711.zip

Jola S
j...@i...pl
gadu gadu - 46422

1. Data: 2001-11-13 07:10:46

Temat: Re: czy to dobry crack Elzbieto?
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a crack wyrzuca komunikat ze
>
> PCSTITCH5.EXE missing or already opened.
>
> cracka sciągnęlam stad..ale czy to nie jest przypadkiem

Rzeczywiscie pojawil sie problem. Ktos podeslal mi tego cracka, twierdzac,
ze on dziala na wszystkie wersje. Ja mam PCStitcha 6.0.4 i do tego cracka,
mozliwe, ze sciagnelas wersje nowsza, tzn. 6.1.0 i do tego moj crack juz
jest nieaktualny, ale na wszelki wypadek Ci wysylam.
FirstName/LastName: (Dowolne)
CCard: 4271382998010066
UnlockKey: Y2XC1B6PTW
Jesli nie pojdzie z tym crackiem istnieje kilka mozliwosci:
albo czekac na jakiegos hackera - poda nowego cracka
albo skombinowac skads starsza wersje do starszego cracka.
Przykro mi, ze program u Ciebie nie chodzi, ale z tego co wiem producenci
dosyc szybko staraja sie zmieniac wersje.
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-13 07:33:31

Temat: czy PCstitch odmowil pracy po czasie?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto miał taką sytuację z PCstitch-em?
Używałam PCstitch'a v.6 zcrakowanego jakiś miesiąc temu.
Chciałam go dzisiaj uruchomić, aby wydrukować dobór kolorów, do mojego obrazka,
w celu przetłumaczenia ich za pomocą slownika http://slowniki.onet.pl
i tu przykrość, program nie uruchamia się, daje komunikat:
The file 'OLEAUT32.DLL is out of date. This program requires a newer version'
:-((((
Co Wy na to?
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2001-11-15 11:10:44

Temat: Re: czy PCstitch odmowil pracy po czasie?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> The file 'OLEAUT32.DLL is out of date. This program requires a newer version'
> :-((((
> Co Wy na to?

Juz wiem co sie stalo.
Poinstalowałam troche plyt z czasopism "Mama, tata, komputer i ja"
I nadpisal mi sie ten plik.
Ponowna instalacja PCstitch'a poprawila sytuacje.
Pozdrawiam Krycha.

Tworzenie wzorow do dziergania
wykończenie i oprawa wyhaftowanego dzieła
haftowane bombki:)))
Re: haftowane bombki:)))
Prosze o pomoc przy pc stitch 6.0