Re: haftowane bombki:)))

1. Data: 2001-11-12 08:52:50

Temat: Re: haftowane bombki:)))
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach,
> oczywiście to wszystko jest wykonanne haftem richelieu:)

Szkoda, richelieu zbyt skomplikowany dla mnie :((
Ale b. chetnie podziwiam :))
Elzbieta

1. Data: 2001-11-12 22:11:16

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ach,
>
> Szkoda, richelieu zbyt skomplikowany dla mnie :((
> Ale b. chetnie podziwiam :))
> Elzbieta
>
> No cos Ty!!!! Toż to proste jak budowa cepa:)) Ja zaczęłam haftować tym
"stylem" w wieku 12 lat i nie było za trudne:)))) Pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2001-11-13 07:47:03

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "stylem" w wieku 12 lat i nie było za trudne:))))

Hm, nie mam przekonania, budowe cepa opanowalam w miare szybko :))
Raz podjelam trud wykonania serwetki haftem richelieu i gdzies lezy, to
wymaga dokladnosci :((, precyzji wrecz przy przerysowaniu wzoru :(( i
pozniej trzeba to jeszcze starannie wyszyc :((
Ale w dalszym ciagu podziwiam i doceniam wklad pracy. Bardzo jestem ciekawa
tych wzorow, a szczegolnie bombek. Tu usmiech do Skrzacika:)))
Czy bedziesz mogla kiedys wrzucic na swoja strone chociaz malutki wzorek,
zeby przekazac nam co tracimy, nie majac takich ozdob?
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-13 08:21:50

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdr.
> Elzbieta
>
> No tak, to przerysowywanie zorów na materiał jest faktycznie troszkę
niewdzięczne. Osobiście to nie za bardzo to lubie. Dlatego jak już coś
przenosze to po kilka wzorów na raz, żeby miec spokój. A później to juz
tylko ścieg dziergany:)) Ale doskonale Cię rozumiem. ja z kolei drutów nawet
nie potrafie porządnie w rękach trzymać, a co dopiero cos zrobić. Kiedyś
próbowałam zrobić szalik:((( Tragedia w 5 aktach, w złości prawie druty
połamałam:)))) Ale cóż, Bozia każdemu daje inne talenty. Ale to chyba
dobrze, bo gdyby każdy wszystko umiał, to o czym byśmy teraz rozmawiali na
liście? Pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2001-11-13 10:22:01

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciekawa
> tych wzorow, a szczegolnie bombek. Tu usmiech do Skrzacika:)))

nie wiem czy to sa te same, ktore poslalam Kindze, ale dostalam zeskanowane
od Grazyny, do umieszczenia na mojej stronie. mysle, ze nie naduzyje
zaufania grazyny jesli podesle Ci skany.

> Czy bedziesz mogla kiedys wrzucic na swoja strone chociaz malutki wzorek,
> zeby przekazac nam co tracimy, nie majac takich ozdob?

oczywiscie, wzory te zostana wrzucone, ale posmiana bedzie dopiero w
pierwszych dniach grudnia, no chyba, ze uda mi sie wczesniej znalezc czas :(

skrzacik

1. Data: 2001-11-13 10:29:22

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> połamałam:)))) Ale cóż, Bozia każdemu daje inne talenty. Ale to chyba
> dobrze, bo gdyby każdy wszystko umiał, to o czym byśmy teraz rozmawiali na
Cos w tym jest, juz w podstawowce robilam sobie swetry i nadal preferuje
druty, od powstania grupy - krzyzykuje. Moja corka (19 lat) nic nie robi :((
(mam na mysli robotki reczne, studiuje).
Czy tak jej zostanie?:((( (poza studiami, te chyba skonczy) :)))
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-13 11:19:36

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
<ciach>

> Cos w tym jest, juz w podstawowce robilam sobie swetry i nadal preferuje
> druty, od powstania grupy - krzyzykuje.
<ciach>
> Elzbieta

Elu, a serwety na drutach probowalas robic? Bo wzory mam takie ze.....:-)))

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-13 13:03:19

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy to sa te same, ktore poslalam Kindze, ale dostalam
zeskanowane
> od Grazyny, do umieszczenia na mojej stronie. mysle, ze nie naduzyje
> zaufania grazyny jesli podesle Ci skany.

Och, to te same, juz Grazyna mi przyslala, ale bez schematow, jesli masz
mozliwosc, przyslij prosze, to juz nie bede meczyc Grazyny :))

Wczesniej nie wiedzialam, ze to te same.
Dziekuje pieknie
Elzbieta

1. Data: 2001-11-13 13:54:43

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozliwosc, przyslij prosze, to juz nie bede meczyc Grazyny :))
> Wczesniej nie wiedzialam, ze to te same.

upss, schematow, to ja nie mam :(

skrzacik

1. Data: 2001-11-13 17:16:25

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> upss, schematow, to ja nie mam :(
>
> skrzacik

Dobra, skanuje, tylko prosze o liste chetnych, bede hurtem wysylac :-)))

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

Prosze o pomoc przy pc stitch 6.0