haftowane bombki:)))

1. Data: 2001-11-12 07:57:35

Temat: haftowane bombki:)))
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Siedze sobie w domu (na opiece) z chorym dzieciaczkiem, który skrzypi jak
stara szafa (zapalenie krtani), w związku z tym w końcu znalazłam czas żeby
uporządkować wszystkie swoje wzory:))) Wśród tych które wysłała mi skrzacik
(wielkie dzięki, kończę kserować książki i krótce odeśle) znalazłam
fantastyczne wzory na ozdoby choinkowe. Spodobały się nam wszystkim i
właśnie dzisiaj będę je przenosić na materiał i brać się do roboty:))) Nigdy
w życiu bym nie pomyślala, że można takie rzeczy na choinkę robić:))) Już
się nie mogę doczekać kidy będziemy już ubierać świąteczne drzewko:))) Ach,
oczywiście to wszystko jest wykonanne haftem richelieu:)
Kinga

1. Data: 2001-11-12 09:48:11

Temat: Re: haftowane bombki:)))
Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
skrzacik
> (wielkie dzięki, kończę kserować książki i krótce odeśle) znalazłam

Ciesze sie, ze Ci sie podobaja, nie musisz sie spieszyc z kserowaniem, bo ja
w tej chwili zafascynowana jestem haftem krzyzykowym, i na pewno w ciagu
najblizszych kilku lat nie wroce do do tego haftu.
Nawiasem mowiac, moj ojciec chrzestny stwierdzil kiedys, patrzac jak
haftuje, ze tylko kobieta jest na tyle przewrotna, zeby zupelnie dobry
material wyszywac i dziurawic twierdzac, ze przez to staje sie ladniejszy
:))))

> [...]
Ach,
> oczywiście to wszystko jest wykonanne haftem richelieu:)

To dziwne, bo ja tez sie nie moge doczekac swiat, ale dlatego, ze w piatek
wieczor zaczelam haftowac obrus swiateczny :))

Powodzenia, ucalowania i zyczenia powrotu do zdrowia dla 'skrzypiacego'
dziecka

skrzacik

1. Data: 2001-11-12 22:09:23

Od: "todus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> haftuje, ze tylko kobieta jest na tyle przewrotna, zeby zupelnie dobry
> material wyszywac i dziurawic twierdzac, ze przez to staje sie ladniejszy

No tu bym sie klocil. Faceci sa tez na tyle przewrotni ze zupelnie dobry
matrial z wielka checia i zapalem co raz "dziurawia" i przez to staje sie on
o wiele ladniejszy ;-)))

Tomek

1. Data: 2001-11-12 22:14:33

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> skrzacik
>
> Z tym chorym dzieckiem to nie wiadomo jak będzie, bo spróbuj przekonać 2,5
latka, przepraszam prawie 3 (09.01.99) że ma nie mówić:))) Cytat: "to sie
nie da mamusiu, bo buzia siama mówi". Ale wcale nam to nie przeszkadza:))))
A poza tym okazuje się, że takie skrzypienie może być powodem do dumy, bo
"nawet tatko tak nie potrafi" :))))
Kinga
P.S a wzory są FANTASTYCZNE:)))))))

1. Data: 2001-11-13 05:28:13

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "todus" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> matrial z wielka checia i zapalem co raz "dziurawia" i przez to staje sie

Tomku, mam nadzieje, ze mail z wzorami dotark. A jesli lubisz dziurawic
material - masz takie wzory na ,,dziurawe" ozdoby choinkowe? Bo przypadkiem
mam zeskanowane
Grazyna

1. Data: 2001-11-13 10:25:30

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
[ciach wlasny list do Kingi]
> latka, przepraszam prawie 3 (09.01.99) że ma nie mówić:))) Cytat: "to sie
> nie da mamusiu, bo buzia siama mówi". Ale wcale nam to nie
przeszkadza:))))

ale masz inteligentnego dzieciaka :)
moze posadz go do rysowania, moze byc na kompie i wyslij nam te tworczosc.
dziecko bedzie szczesliwe i choc przez chwile oszczedzi zbolaly gardziol
:)), a my bedziemy miec sliczne rysunki!

> A poza tym okazuje się, że takie skrzypienie może być powodem do dumy, bo
> "nawet tatko tak nie potrafi" :))))

ooo, to bardzo powazna sprawa, wreszcie tataus bedzie sie mogl czegos
nauczyc :)

> P.S a wzory są FANTASTYCZNE:)))))))

ciesze sie, a jak ci idzie haftowanie?

skrzacik

1. Data: 2001-11-19 10:30:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>haftuje, ze tylko kobieta jest na tyle przewrotna, zeby zupelnie dobry
>material wyszywac i dziurawic twierdzac, ze przez to staje sie ladniejszy

No to juz nie wiem, co by powiedzial na patchwork...kupuje sie
(czesto zxa duze pieniadze), calkiem porzadny material...i
jeszcze troche ...i jeszcze troche...potem to sie tnie na male
kawalki i od nowa zeszywa...gdzie sens, gdzie logika???hehe

Krysia, coraz bardziej gotowa, by znow zaczac ciac i zeszywac
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-19 12:36:09

Od: <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:qlnhvtk1qu6qfidd4necgp3ecr66na999a@4ax.com...
> [...]
> jeszcze troche ...i jeszcze troche...potem to sie tnie na male
> kawalki i od nowa zeszywa...gdzie sens, gdzie logika???hehe

Tez jestem ciekawa, bo On ma bardzo fajne poczucie humoru.
Jak tylko sie z nim zobacze, to natychmiast Go o patchwork zapytam :)))

> Krysia, coraz bardziej gotowa, by znow zaczac ciac i zeszywac

A co Cie powstrzymuje przed oddaniem sie ulubionej rozrywce?

skrzacik

Re: haftowane bombki:)))
Prosze o pomoc przy pc stitch 6.0
pomocy