Re: haftowane bombki:)))

From: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: haftowane bombki:)))
Date: Tue, 13 Nov 2001 09:21:50 +0100

> Hm, nie mam przekonania, budowe cepa opanowalam w miare szybko :))
> Raz podjelam trud wykonania serwetki haftem richelieu i gdzies lezy, to
> wymaga dokladnosci :((, precyzji wrecz przy przerysowaniu wzoru :(( i
> pozniej trzeba to jeszcze starannie wyszyc :((
> Ale w dalszym ciagu podziwiam i doceniam wklad pracy. Bardzo jestem
ciekawa
> tych wzorow, a szczegolnie bombek. Tu usmiech do Skrzacika:)))
> Czy bedziesz mogla kiedys wrzucic na swoja strone chociaz malutki wzorek,
> zeby przekazac nam co tracimy, nie majac takich ozdob?
> [...]
niewdzięczne. Osobiście to nie za bardzo to lubie. Dlatego jak już coś
przenosze to po kilka wzorów na raz, żeby miec spokój. A później to juz
tylko ścieg dziergany:)) Ale doskonale Cię rozumiem. ja z kolei drutów nawet
nie potrafie porządnie w rękach trzymać, a co dopiero cos zrobić. Kiedyś
próbowałam zrobić szalik:((( Tragedia w 5 aktach, w złości prawie druty
połamałam:)))) Ale cóż, Bozia każdemu daje inne talenty. Ale to chyba
dobrze, bo gdyby każdy wszystko umiał, to o czym byśmy teraz rozmawiali na
liście? Pozdrawiam
Kinga