czy chlor zawarty w wodzie jest szkodliwy dla oczu?

1. Data: 2003-07-29 11:55:11

Temat: czy chlor zawarty w wodzie jest szkodliwy dla oczu?
Od: "Lisciu" <s...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio troche zaczolem plywac w basenie krytym. Jak powszechnie wiadomo
woda jest tam chlorowana i nie wiem czy nie jest ona szkodliwa na oczy. Po
kazdym takim plywaniu mam czerwone oczy i strasznie mnie one pieka. Czy ktos
wie czy jest to szkodliwe na oczy?
Pozdrawiam!

2. Data: 2003-07-29 16:31:00

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciu" <s...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kazdym takim plywaniu mam czerwone oczy i strasznie mnie one pieka. Czy

ja wykpilem sie z basenu zwolnieniem lekarskim a powodem bylo uczulenie na
chlor. Polowa klasy zreszta z basenu tez rezygnowala w ten sposob.

3. Data: 2003-07-31 07:51:55

Od: "KOT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kazdym takim plywaniu mam czerwone oczy i strasznie mnie one pieka. Czy

skoro oczy sa podraznione to na pewno nie jest to w 100% nieszkodliwe,
proponuje zainwestowac 30-40 zl w przyzwoite okulary do plywania :)

pozdrowka
KOT

Obrzek stop...
adres poradnika medycznego?
Odwołanie od ZUS lub lekarza rodzinnego ?
nie swiezy oddech
powiekszone węzly chlonne