czy cionża to choroba?

1. Data: 2010-04-08 17:33:57

Temat: czy cionża to choroba?
Od: "Papa5merf" <P...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś zastanawiałem się dlaczego kobiety rodzą w szpitalu, czyżby ciąża
była jakąś niebezpieczną chorobą, oto odpowiedź na nurtujące mnie pytanie,
polecam film "The Business of Being Born / Porodowy biznes ":

Czy ciąża to choroba? Czy porody w szpitalu są czymś normalnym, czy też
kolejnym sposobem na wywoływanie traumy u przychodzących na świat nowych
członków społeczeństwa?

Oto film o tym, jak porody mogą i powinny wyglądać.
Porody naturalne, o których przeważnie zielonego pojęcia nie mają lekarze
położnicy.
Zwykle spodziewają się oni bowiem powikłań, a prawda jest taka, iż sami
najczęściej do nich doprowadzają, by móc następnie nieść rodzącym kobietom
pomoc.

Jeśli do tej pory poród kojarzył ci się tylko z bólem, dramatycznym krzykiem
i nerwową interwencją "specjalistów medycznych" to koniecznie obejrzyj
niniejszy film. Zobaczysz kobiety rodzące inaczej - czyli po ludzku i
naturalnie.
Film polecam szczególnie przyszłym mamom!

film można pobrać z pod linkuf:
http://rapidshare.com/files/135857099/Porodowy_Bizne
s__Napisy_PL_.part1.rar

http://rapidshare.com/files/135866154/Porodowy_Bizne
s__Napisy_PL_.part2.rar

http://rapidshare.com/files/135872932/Porodowy_Bizne
s__Napisy_PL_.part3.rar

http://rapidshare.com/files/135879461/Porodowy_Bizne
s__Napisy_PL_.part4.rar

2. Data: 2010-04-09 02:42:20

Temat: Re: czy cionża to choroba?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co?
W przypadku, gdy Twoja Mama Ciebie nosiła, to była z pewnością
choroba..............
Jacek

3. Data: 2010-04-09 08:18:15

Od: "IP" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.... ten papa5merf wnosi przynajmniej nieco humoru (choć w niektórych
sytuacjach niepotrzebnie - gdy ktoś ma poważny problem i prosi o pomoc -
wtedy sam bym go kopnął w d....) do tej grupy, która skądinąd sprawia
wrażenie marnej....
nigdy nie uzyskałem tu konkretnej odpowiedzi (na konkretne pytania)...
nie wiem kto tu siedzi (może głównie piekarze i informatycy ?), ale między
innymi dzięki tej grupie moje zdanie o lekarzach wygląda ostatnio tak:

ludzie, którzy uczą się bardzo dużo na studiach, ale odrazu to może
zapominają (?), pozostaje im tylko -

WHEN objaw = x THEN ( choroba= y AND lekarstwa = { a, b, c, d, e, f,
....... } );

do tego dodać to, co im powiedzą na spotkaniach, sympozjach, konferencjach,
szkoleniach (czyli pewnie głównie to co na rękę farmacji)...

A gdzie jakieś analityczne rozważania, wszystko się z czegoś bierze...
chemia, biologia.... czy tego nie ma na studiach medycznych ? czy to się
zapomina po egzaminie ?

Nie wiem... to tylko moje wrażenie.... obym się mylił.....

Sam kształciłem się i wykonuje zawód "techniczny" - dość szeroki i złożony
zakres..... i należę od zawsze do osób, którym nie wystarczy stwierdzenie
kogoś - "TAK, BO TAK".... muszę wiedzieć z czego dokładnie wszystko wynika
itd.... jakie są podstawy.... analizuję.... gdybym coś przyjął w ciemno,
chyba bym sie rozchorował.....
... chociaż przyznaję - że to mi zajmuje wiele czasu i najczęściej po prostu
potwierdza się to "tak bo tak"..., albo odkrywam na nowo coś, co już dawno
zostało odkryte...

... ale lekarze to zawsze myślałem, że inaczej nie potrafią..... bo jak....
chodzi o ludzi....

No i może tak jest... nie wiem.... może tylko ta grupa i kilka innych
drobiazgów spowodowało moje zwątpienie - oby tak było !

Nie chciałem nikogo obrazić, opisuję tylko moje ostatnie wrażenie i może
nawet oczekuję na sprostowanie mnie.... bo może się mylę ! - nie uważam się
za najmądrzejszego ! Proszę mnie wyprowadzić z błędu ...

Jeśli jednak ktoś poczuł się urażony, to przepraszam..... (chyba, że mam
rację - odpukać, to nie przepraszam...)

4. Data: 2010-04-09 20:30:49

Od: "michhallski" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IP" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

Lekarze są jak mechanicy samochodowi, jeden jest dokładny, drugi robi na
odwal się. Tylko patrzeć jak nam części zaczną podmieniać ;)

5. Data: 2010-04-11 12:15:37

Od: "Papa5merf" <P...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Papa5merf" napisał:
> [...]
> naturalnie.
> Film polecam szczególnie przyszłym mamom!

naprawdę świetny film, robiący piorunujące wrażenie, naprawdę wart
obejrzenia, zwłaszcza dla przyszłych rodziców, polecam!:O)

Ból oka, tracenie ostrości widzenia
Leczenie i badania na temat ADHD
bolace stawy lokciowe po nocy prosze o porady
Herbalife warto?
boli mnie w nocy nadgarstek, że jasna cholera