czy cos sie dzieje z Malma

11. Data: 2006-07-16 10:59:40

Temat: Re: czy cos sie dzieje z Malma
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e9d61a$th$1@inews.gazeta.pl>,
Tomasz Piotrowski <n...@n...com> wrote:

> Ale prawdziwe :)

> Całkowicie sie zgadzam, własnie, skoro znalazłem dobrą Malmę to nie
> mozna powiedzieć, ze makarony Malmy są złe (bo było to wypowiadane jak
> reguła).

> Ja nie wiem, nie zajmuje sie robieniem przemysłowym makaronów, czasem je
> jadam, decyduje smak a nie wiedza.

> Nie wiem, czy Malma ma jakieś fabryki nie w Polsce? Piszą tylko ze 100%
> kanadyjska semolina.

Nie, ale bywa, że sprzedaje pod swoją marką produkty importowane.

Władysław

12. Data: 2006-07-16 11:08:01

Od: Tomasz Piotrowski <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Nie, ale bywa, że sprzedaje pod swoją marką produkty importowane.

Tego nie wiedziałem. Sprawdziłem, na opakowaniu jest napisane, ze
wyprodukowane przez Malma (adres w Malborku), ale kto by w to wierzył ;)

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

13. Data: 2006-07-16 11:17:32

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e9d6jl$2nk$1@inews.gazeta.pl>,
Tomasz Piotrowski <n...@n...com> wrote:

> Tego nie wiedziałem. Sprawdziłem, na opakowaniu jest napisane, ze
> wyprodukowane przez Malma (adres w Malborku), ale kto by w to wierzył ;)

A dlaczego nie wierzyć?

Władysław

14. Data: 2006-07-16 12:28:37

Od: Tomasz Piotrowski <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> A dlaczego nie wierzyć?

Bo to nie pasuje do teorii, ze Malma robi złe makarony ;)

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

15. Data: 2006-07-16 12:30:24

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e9dban$gam$1@inews.gazeta.pl>,
Tomasz Piotrowski <n...@n...com> wrote:

> Bo to nie pasuje do teorii, ze Malma robi złe makarony ;)
>
> T.

Robi na ogół fatalne. To nie teoria, to sprawdzone w praktyce. Może robi
jakieś dobre.

Władysław

16. Data: 2006-07-16 13:44:26

Od: Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Zgadzam sie z tym w całości.

Hello
musze przynac, ze jestem w niezlym szoku. makaron za prawie 4pln i
tandeta? porownywalem malme z lubella (robiona we wloszech), primo
gusto, barilla, agnesi - genereralnie z makaronami ponizej lub okolo
4Pln - zaden nie pobil malmy i dlatego malma u nas w domu kroluje.
dodatkowo utrzymuje miejsca pracy w PL.
Moze ja mam cos nie tak z podniebieniem albo do Pyrlandii przysylaja
jakis inny makaron...
caly czas piszecie najtanszy wloski itp. podajcie jakie makarony
kupujecie, ale konkrety i to takie, ktore kupiliscie wiecej niz 3 razy.

a Malme zawiazana trawa muszes sprobowac, chociaz sie troche boje, bo mi
zasmakuje i nic innego nie bedzie podchodzilo :) - a sporo makaronow
jemy :)

pozdrowienia
Ralf

--
www.superpoczta.pl/~rkubiak/kuchnia.php

17. Data: 2006-07-16 21:42:35

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Qbiak wrote:
> [...]
> caly czas piszecie najtanszy wloski itp. podajcie jakie makarony
> kupujecie, ale konkrety i to takie, ktore kupiliscie wiecej niz 3

Najczęściej kupuję Primo Gusto i ew. Malma (gniazdka), rzadziej Goliard,
natomiast Lubella w/g mnie jest niejadalna :/.
Co do makaronów włoskich dostepnych u nas, to najtansze mi nie smakują a
drozszych nie miałam okazji spróbować więc się nie wypowiem.
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

18. Data: 2006-07-16 22:57:06

Od: "d... aż się boję dopisać" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Robi na ogół fatalne. To nie teoria, to sprawdzone w praktyce. Może robi
> jakieś dobre.
>
> Władysław

Władek - zwierzu białostocki,
bedąc naukowiec i obiekt muzealny nie zapominaj dopisywać, że wygłaszasz
swoje własne niesprawdzone szerszymi badaniami konsumenckimi fantasmagorie.
Jako tragarz imienia po Towarzyszu Wiesławie możesz mieć ideologiczną
niechęć do makaronów z Malborka, bo jak wiadomo fabrykę otwierała żona,
obcego tamtej formacji ideowej, Pana Prezydenta RP Lecha Wałęsy.
Mieszaj Władziu makaron, a nie mieszaj ideologii do jedzenia.

rzucam ci się na szyję i ściskam
dżdżownica

19. Data: 2006-07-17 05:04:32

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e9dc6k$ft4$1@nemesis.news.tpi.pl>,
Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
> a Malme zawiazana trawa muszes sprobowac, chociaz sie troche boje, bo mi
> zasmakuje i nic innego nie bedzie podchodzilo :) - a sporo makaronow

O makarinie Malma dyskutowano już tu nieraz. Np.:

<http://tinylink.com/?KPT5TlO96z>

Za każdym razem przekonywany, że to jednak dobra marka, kupowałem coś z
jej wyrobów na próbę, tylko by się przekonać, że pierwsze wrażania były
słuszne, że nic się nie zmieniło i nadal jest to podłej jakości. Tego
się nie da dobrze ugotować. Rozgotowuje się na kleistą papkę po
wierzchu, zanim w środku osiągnie odpowiednią jędrność. Nadaje się może
zamiast klusek do zupy mlecznej, do podania z owocami, na jakąś polską
zapiekankę z kiełbasą, ale na jakąkolwiek potrawę w stylu włoskim
zupełnie nie. Penie teraz znowu kkupię ijeżeli się poprawiło, to wam o
tym napiszę. Jednak po tylu nieudanych próbach nie uwierzę.

Władysław

20. Data: 2006-07-17 10:00:47

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zupełnie nie. Penie teraz znowu kkupię ijeżeli się poprawiło, to wam o
> tym napiszę. Jednak po tylu nieudanych próbach nie uwierzę.

Zainspirowana dyskusjami w grupie nabyłam rzeczoną Malmę przewiązaną trawą
(czy tam sizalem). Rzeczywiście, na pierwszy rzut oka, jest różnica w
fakturze (bardziej porowata od tej zwykłej). Są chyba dwie linie Malmy -
przemysłowa (faktycznie nieszczególna) i wersja De Lux ;) Zaobserwowałam
jeszcze świderki z tej linii Bardziej i taki makaron, którego niestety nie
nazwę, wygląda jak przekrojone na pół, rozkrojone wzdłuż i następnie
wysuszone - uwaga - dżdżownice.

Kiedy wypróbuję (a pewnie około weekendu), podzielę się wrażeniami.

Margola

masło - totalna załamka
Jeszcze...
DWIE SUROWKI Z KALAREPY