Re: czy czujecie...

1. Data: 2002-09-17 16:20:58

Temat: Re: czy czujecie...
Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Sep 2002 19:50:51 +0200, "m.dz" <m...@a...de> wrote:

>widzialas jak sie czuja ludzie ktorzy maja caly rok lato (np. w brazylii) ?

jesli porównywac ludzi o podobnym statusie spolecznym i majatkowym w
np. Norwegii, Polsce, Wloszech, czy Brazylii, to z pewnoscia ci z
dwóch ostatnich krajów sa duzo weselsi, pelni zycia itd...

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-09-17 16:40:51

Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

<m...@a...de> wrote:

> [...]
ci z
> dwóch ostatnich krajów sa duzo weselsi, pelni zycia itd...

Ale !
Doktor milioner z Norwegii w porownaniu do rybaka
niepisiemnego z Brazylii tez
chlodno wypada. :-)))
m.dz

1. Data: 2002-09-21 13:25:30

Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

<m...@a...de> wrote:

> [...]
ci z
> dwóch ostatnich krajów sa duzo weselsi, pelni zycia itd...

Pierwszy raz mi sie zdazylo ze cos wyslanego nie doszlo a jest
w liscie tych wyslanych postingow (17.09).
Hmmmm ??? Czy to nie jesien moze jest winna ? ;-)
Tutaj ta tresc (powinno chyba byc "niepismiennego" ?):

PROBLEM: Autorytet/przywodztwo
Re: test z czerwonym młotkiem
nieumyslne spowodowanie smierci
Re: nieumyslne spowodowanie smierci