Re: czy da sie cos takiego zrobic ??

Data: 2003-01-13 18:59:31
Temat: Re: czy da sie cos takiego zrobic ??
Od: "KingaZ" <k...@d...pl>

Użytkownik "Ander Malcon" <e...@p...rootshell.be> napisał w wiadomości
news:avv116$1f3f1$1@sinclair.be.wanadoo.com...
: witam
: mam male pytanko:Czy da sie trwale wyprostowac wlosy za pomoca jakis
: produktow albo prostownicy?
:
:
:
: pozdro

trwale to chyba nie, nie slyszalam o czyms takim ale polecam nowa
prostownice philipsa beauty geometricks..ma takie fajne koncowki i tez
prostownice( trzyma tak dlugo mi az nie umyje wlosow;) czyli 2 dni..dluzej
nie probowalam;))..naprawde super no i loczki sa fajne
chyba ci nie pomoglam?:) ;)
pozdrawiam
KingaZ