czy da sie cos takiego zrobic ??

1. Data: 2003-01-13 18:37:26

Temat: czy da sie cos takiego zrobic ??
Od: Ander Malcon <e...@p...rootshell.be> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam male pytanko:Czy da sie trwale wyprostowac wlosy za pomoca jakis
produktow albo prostownicy?

pozdro

1. Data: 2003-01-13 18:59:31

Temat: Re: czy da sie cos takiego zrobic ??
Od: "KingaZ" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ander Malcon" <e...@p...rootshell.be> napisał w wiadomości
: witam
: mam male pytanko:Czy da sie trwale wyprostowac wlosy za pomoca jakis
: produktow albo prostownicy?
:
:
:
: pozdro

trwale to chyba nie, nie slyszalam o czyms takim ale polecam nowa
prostownice philipsa beauty geometricks..ma takie fajne koncowki i tez
prostownice( trzyma tak dlugo mi az nie umyje wlosow;) czyli 2 dni..dluzej
nie probowalam;))..naprawde super no i loczki sa fajne
chyba ci nie pomoglam?:) ;)
pozdrawiam
KingaZ

1. Data: 2003-01-13 19:18:55

Od: Ander Malcon <e...@p...rootshell.be> szukaj wiadomości tego autora

KingaZ <k...@d...pl> wrote:
> trwale to chyba nie, nie slyszalam o czyms takim ale polecam nowa
> prostownice philipsa beauty geometricks.

nie orientujesz sie w jakiej jest cenie?

> trzyma tak dlugo mi az nie umyje wlosow;) czyli 2 dni..dluzej
> nie probowalam;))..naprawde super no i loczki sa fajne

czy do uzycia z prostownica stosujesz jakies odzywki,kremy czy cos
podobnego?

> chyba ci nie pomoglam?:) ;)

jestem chlopakiem,mam male pojecie na takie tematy-naprawde
pomoglas,dzieki

1. Data: 2003-01-13 19:37:09

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ander Malcon" <e...@p...rootshell.be> napisał w wiadomości
> witam
> mam male pytanko:Czy da sie trwale wyprostowac wlosy za pomoca jakis
> produktow albo prostownicy?

Na pewno da się trwale wyprostować włosy - patrz murzynki niektóre:-) Nie
interesowałam się tym ale prawdopodobnie jest to coś takiego jak trwała
tylko zamiast wałków używają jakichś żelazek... - przynajmniej tak to sobie
wyobrażam...:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-13 21:03:12

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ander Malcon" <e...@p...rootshell.be> napisał w wiadomości
> witam
> mam male pytanko:Czy da sie trwale wyprostowac wlosy za pomoca jakis
> produktow albo prostownicy?

Jest trwala prostujaca wlosy. Ale fryzjerzy mi ja odradzali. Trzyma sie
podobno ok. 3 miesiecy.

Zawsze chcialam miec proste wlosy i niedawno calkiem przypadkiem sie udalo.
Po prostu fryzjer ostrzygl mnie tak, ze sa teraz proste. Jestem w szoku :)

Sandra

1. Data: 2003-01-13 21:04:36

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> interesowałam się tym ale prawdopodobnie jest to coś takiego jak trwała
> tylko zamiast wałków używają jakichś żelazek... - przynajmniej tak to

Jak bylam w USA to kupilam sobie nawet taki zestaw do prostowania wlosow dla
murzynek. Stoi od 2 lat, bo sie balam. Stwierdzilam, ze ona jednak maja
mocniejsze wlosy i moglabym swoim zrobic krzywde.

Sandra

1. Data: 2003-01-13 21:47:15

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostownice( trzyma tak dlugo mi az nie umyje wlosow;) czyli 2 dni..dluzej
> nie probowalam;))..naprawde super no i loczki sa fajne

ile dałas za to cudo z philipsa ?

1. Data: 2003-01-13 21:50:12

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> murzynek. Stoi od 2 lat, bo sie balam. Stwierdzilam, ze ona jednak maja
> mocniejsze wlosy i moglabym swoim zrobic krzywde.

To dobrze że go nie wypróbowałaś. Na jakiejś stronie dotyczącej pielęgnacji
włosów rasy czarnej mignęło mi że ich włosy mają inną budowę i chyba jest
też różnica w "chemii" włosa - dlatego produkuje się dla nich specjalne
kosmetyki. Mogłyby Ci Twoje włoski zniknąć albo co...:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-14 08:44:49

Od: "KingaZ" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości
:
:
[...]
dostalam to od gwiazdora ale sie go dyskretnie wypytalam;) i powiedzial mi
ze okolo 160 zl..wczesniej szukalam jeszcze tego na alegro i widzialam nawet
po 95zl:)..wiec chyba lepiej kupic przez internet...

1. Data: 2003-01-14 08:49:58

Od: "KingaZ" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

: KingaZ <k...@d...pl> wrote:
[...]

po umyciu wlosow troche je susze, pozniej nakladam pianke i nastepnie znowu
susze aby byly prawie suche( podpatrzylam to u fryzjera jak wlasnie tak to
robil) no i pozniej biore pasemka wlosow i prostuje:))

pozdrawiam:)

białe zęby
szampon:) i stres...
tusze do rzęs