czy grupa jest moderowana?

1. Data: 2005-12-16 23:33:13

Temat: czy grupa jest moderowana?
Od: arturmsk <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy grupa jest moderowana?

2. Data: 2005-12-19 13:43:36

Temat: Re: czy grupa jest moderowana?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 17 Dec 2005 00:33:13 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@o...pl> i powiedziała:

> czy grupa jest moderowana?

Tak.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

3. Data: 2006-01-05 23:22:15

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czlowieku!Jeszcze nie wszystko stracone3,twoj los w twoich dloniaxch jak sie
poscielisz tak i wyspiesz.Znam gorycz upodlenia i chec odlotun na zawsze
Wodka jak kobieta pociesza koi lagodzi obyczaje ,a potem
zostawia,zrdradza,szydzi i drewczy tak juak kac gigant.By go zapomniec
zniszcvzyc bieglem do sklepu po pollitra i wyp8ijalem z gwinta...swiat
znow byl w kolorach
Piszę pamietnik alkoholika..jak bylem okrutnym i zl7ym ,nieodpowiedzialnym
i zaklamanym..i jaK WYKARAQskalem sie

Jak trudno jest wroci9c do normalnosci..jakze trudno byc soba,,a najtrudniej
siebie pokochac szanowac....Chętnych do kieliszka jest duzo,a polki
sklepowe uginaja sie od wodki

wodki nie przepi9jeszjednaktak jak baby nie prweruchasz..
Wiele utopilo sie w kieliszku i swielu topi sie ja od bilem sie od
dna....... i o tym piszę.Dumny jestem z tego i uwaam to a najwieksze
szczxescie w swoim zy ciu
Zwyciezylem nalog- inaczej wyzwolilem się z jego niewoli
P5rzedtem szukalem w nim szczescia..i nie tylko w nim.... teraz zdaje sprawę
ze ono lezy we mnie... trzeba plynąc po to mityczne zlote runo...

Chwilowa ekstaza,emforia alkoholowa gubi Polakow...Jak uzalezniony narod
moze budowac gospodarke,pomnazac dobrobyt..Pijani poslowie,prezydenci,księza
kierowcy ,nmauczuciele
Woda leje sięstrumieniami
Kochamy sie po pijaku,plodzimy dzieci w zamroczeniui,kradniemy w stanie
wskazuj ącym na spozy cie alkoholu,bije3my sie i zabijamy tez pod wplywem
kieliszka

Panowie..Z czym do ludu?
A pretencje zale zlosc zxwalamy na innychModnwe to komuchy zydzi ,kacaky..to
ich winma zesmy pijemy,nic nie mamy..tak8ie i podobne stereotypy sa w
powszechnym obiegu

4. Data: 2006-01-14 08:17:29

Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnie to ty to pijany piszesz.

Objadanie sie i wyrzuty sumienia - pomożcie
Hazrad
degradacja osobowosci
Alkohol - pomocy.
Czy warto im ulegać?