czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?

21. Data: 2009-05-19 09:01:32

Temat: Re: czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:8a62c569-b08a-4e58-8d51-d24f7d51db90@f16g2000vb
f.googlegroups.com...

Duch napisał(a):

> Uhu, glob ma s�owotok my�li i brak zaczepienia w realiach -
"odp�ywa" w
> fantazje.

> Kazdy jest na cos chory ;)
>
> Pozdrawiam,
> Duch

Tak glob jest chory,na realizm.

Surr i to parchaty...

22. Data: 2009-05-19 09:04:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 11:01:32 +0200, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

To się nazywa reb-alizm...

23. Data: 2009-05-19 09:55:46

Temat: Re: czy ja ostatnio co? m?wi?em o cenzurowaniu internetu?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
f.googlegroups.com...

> Duch napisa?(a):

> 's?owotok'
> jakiekolwiek

> "odp?ywa" w

> Tak glob jest chory,na realizm.
>
> Surr i to parchaty...

Tak w świńskie dupsko łeb wepchnąłeś,że już ci się uroiło,że to co w
środku to krajobraz,a to co na zawnątrz to jelita.

24. Data: 2009-05-19 09:58:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Tue, 19 May 2009 11:01:32 +0200, Panslavista napisaďż˝(a):

f.googlegroups.com...

> To siďż˝ nazywa reb-alizm...

bym nawet przypuszczał,że dolega mi hiperrealizm.A nawet
hipermegasuperrealizm.

25. Data: 2009-05-19 10:00:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Ikselka napisał(a):
> [...]
f.googlegroups.com...

> To siďż˝ nazywa reb-alizm...

bym nawet przypuszczał,że dolega mi hiperrealizm.A nawet

Wiemy, wiemy. Krótko mówiąc jesteś jebniętym rebusem - świrem.

26. Data: 2009-05-19 10:00:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]

Tak w świńskie dupsko łeb wepchnąłeś,że już ci się uroiło,że to co w
środku to krajobraz,a to co na zawnątrz to jelita.

W capim bardziej ci capi...

27. Data: 2009-05-19 10:07:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Ikselka napisa?(a):

> wiadomo?ci

f.googlegroups.com...

> traci

> bym nawet przypuszcza?,?e dolega mi hiperrealizm.A nawet
> hipermegasuperrealizm.
>
> Wiemy, wiemy. Kr?tko m?wi?c jeste? jebni?tym rebusem - ?wirem.

Tylko że ja nie mam urojeń i nie żyje w obsesji do ludzi,współczuje,bo
nie móc oglądać świata na zdrowych zmysłach musi być straszne,szkoda
tylko ,że inni cierpią.Kto by pomyślał,całe życie śmieciem,raczej je
zmarnowałeś.A jak narazie podobno jest tylko jedno.

28. Data: 2009-05-19 10:32:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]
>
> Wiemy, wiemy. Kr?tko m?wi?c jeste? jebni?tym rebusem - ?wirem.

Tylko że ja nie mam urojeń i nie żyje w obsesji do ludzi,

To tylko twoja imaginacja, gdyż to co piszesz i wyzwiska jakimi obrzucasz
innych świadczą, że albo nie zażyłeś codziennej dawki leków, albo ukryty w
jakiejś kapciorze męczysz się bez leczenia.
współczuje,bo

Ja nie współczuję, za dużo na świecie takich chomętów zdjętych z osła jak
ty.

nie móc oglądać świata na zdrowych zmysłach musi być straszne,szkoda
tylko ,że inni cierpią.

Przy mnie nikt nie cierpi. Żeby nie parchy w Polsce by nikt nie cierpiał.
Parchy, te kozły ofiarne robią wszystko aby cierpieć za innych, szkoda, ze
nie chcą robić tego za darmo tylko wysuwają żądania finansowe w stosunku do
niewinnych ludzi.
Kto by pomyślał,całe życie śmieciem,

Jak dobrze rozpoznajesz swój stan społeczny - śmieć parchaty to brzmi
dumnie!!!

raczej je zmarnowałeś.

E tam, wracasz do naturalnego recyklingu. Mam nadzieję, ze w następnym
wcieleniu zamienisz się w maciorę, która będzie posuwał solidny kaban.

A jak narazie podobno jest tylko jedno.

I chwatit! Dwa głąby to już za dużo...

29. Data: 2009-05-19 11:20:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
>
> Przy mnie nikt nie cierpi. ?eby nie parchy w Polsce by nikt nie cierpia?.
> Parchy, te koz?y ofiarne robi? wszystko aby cierpie? za innych, szkoda, ze
> nie chc? robi? tego za darmo tylko wysuwaj? ??dania finansowe w stosunku do
> niewinnych ludzi.
> Kto by pomy?la?,ca?e ?ycie ?mieciem,
>
> Jak dobrze rozpoznajesz sw?j stan spo?eczny - ?mie? parchaty to brzmi
> dumnie!!!
>
> raczej je zmarnowa?e?.
>
> E tam, wracasz do naturalnego recyklingu. Mam nadziej?, ze w nast?pnym
> wcieleniu zamienisz si? w macior?, kt?ra b?dzie posuwa? solidny kaban.

Ale się nadołeś,że do kibelka nie zdąrzyłeś,chociaż jak ktoś często
popuszcza, to już w ramach przyzwyczajenia obojętnieje na dokonany
czyn,i w trawaju też się zapomniałeś i staruszkę zaświniłeś.A już
nawet w gazetach pisali,że ze wsi jakiś zasrywacz po tramwajach
staruszki zasrywa.Ale fajnie,że jest ci przykro.

30. Data: 2009-05-19 11:34:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]

nawet w gazetach pisali,że ze wsi jakiś zasrywacz po tramwajach
staruszki zasrywa.Ale fajnie,że jest ci przykro.

Próbujesz przerzucić podejrzenia skierowane przeciw tobie na innych. Brakło
ci kasy na pampersy, pedale?

politycy i muzycy w jednym spali domku
nie znaczy nie
JESZCZE JEDEN...