czy jest już...

41. Data: 2007-01-10 21:01:53

Temat: Re: czy jest już...
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Nie, mieszkam w szkole. Ale sporą biblioteczkę pszczelarską...
Ja też kiedyś mieszkałam w szkole!!! - mój Ojciec był dyr. :-)
i miał pszczoły - przy szkole. 50 uli! To była zmora mojego
dzieciństwa, a dziś za tym tęsknię. Nie ma to, jak prawdziwy
miód...

42. Data: 2007-01-10 21:07:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]
i miał pszczoły - przy szkole. 50 uli! To była zmora mojego
dzieciństwa, a dziś za tym tęsknię. Nie ma to, jak prawdziwy

Tutaj wycięto wszystkie grochodrzewy... A brzęczało w nich 30 lat temu i jak
pachniały...

43. Data: 2007-01-10 21:33:36

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

Głaskać palcem się dają
> nawet, jak są zajęte.
> Masz pszczoły?

Też lubię pogłaskać ale trzmiele, po futerku, a one dalej pracują nie
zwracając uwagi, potem odlatują ciężko. Ech to już niedługo.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

44. Data: 2007-01-10 21:45:55

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziadek napisał(a):
> Też lubię pogłaskać ale trzmiele, po futerku, a one dalej pracują nie
> zwracając uwagi, potem odlatują ciężko. Ech to już niedługo.
Oby, oby :-)

45. Data: 2007-01-10 21:47:36

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Tutaj wycięto wszystkie grochodrzewy... A brzęczało w nich 30 lat temu i jak
> pachniały...
Jakoś nikt nie sadzi nowych, a stare się wycina :-(
Dobranoc!

46. Data: 2007-01-10 22:12:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> kobieta poprowadzi(!) i ma dodatkowe przystawki:

Nie ma to jak kobieta z przystawkami :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

47. Data: 2007-01-10 23:13:38

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek"

> Też lubię pogłaskać ale trzmiele, po futerku, a one dalej pracują nie
> zwracając uwagi, potem odlatują ciężko. Ech to już niedługo.

ja też trzmieliki głaszczę :)
A wiosną , gdy wyfruną wielkie panie trzmielowe, ganiam za nimi z dziećmi,
aby sprawdzic jaką dziurke sobie wybiorą i chronić ją podczas podlewania
ogrodu :)

--
ewa

48. Data: 2007-01-11 08:07:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> 10:56 13 st......gdzie ja podziałam pazurki i widelec? ;)))

Pazurki obciete pewnie a widelec w kuchni ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

49. Data: 2007-01-11 08:21:22

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> U Was zawsze ładniej, u nas słońca nie widać.

Dzis piekny sloneczny poranek (po nocnej ulewie), sikorki spiewaja i kracza
gawrony :)
Przebisniegi juz powychodzily miejscami, pierwiosnki takze.
Najladniej zielenia sie bambusy - szczegolnie moj najwrazliwszy
Phyllostachys aurea :)

Pozdrawiam,
Bpjea

50. Data: 2007-01-11 08:25:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote in message
> [...]
> wiadomości news:eo2dc7$3fq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pazurki obciete pewnie a widelec w kuchni ;)

Lepsza taka motyczka - z jednej strony sercówka, z drugiej trzy zęby...
Bardzo praktyczna, w zależności od potrzeby - raz jedną, raz drugą
stroną...

Jak zwalczyc Przyplaszczka granatka ?
Gdzie mozna kupic Mirt?
Wspomnieniowo
Szklana pogoda :-(
sprężarka do odpowietrzania systemów nawadniających