czy jest możliwa zmiana?

21. Data: 2009-01-07 16:29:07

Temat: Re: czy jest możliwa zmiana?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Według mnie właściwa pomoc niesiona drugiej osobie może mieć dobry
> skutek tylko wóczas, jeżeli najpierw odkryjemy rzeczywiste marzenia tej
> osoby i w tych marzeniach będziemy ją wspierać.

Są jeszcze osoby trzecie.

Ewa

22. Data: 2009-01-07 16:29:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Są jeszcze osoby trzecie.

Równie ważne.

Ewa

23. Data: 2009-01-07 16:50:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Równie ważne.

Ale wilk nie łapie, co zając ma na myśli. Chodzi o zmianę u osoby, z
powodu której cierpi ktoś trzeci?
Jeśli tak, to dalej "obowiązuje" wg mnie ten sam schemat. Jeśli ta osoba
nie jest żywotnie zainteresowana tą zmianą, nie zechce przyjąć żadnej
pomocy.

--
Dosiego Roku!
michał

24. Data: 2009-01-07 18:13:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> Jeśli tak, to dalej "obowiązuje" wg mnie ten sam schemat. Jeśli ta osoba
> nie jest żywotnie zainteresowana tą zmianą, nie zechce przyjąć żadnej

No trudno. Pozostanę na obserwacjach i zdam się na intuicję.

Ewa

25. Data: 2009-01-07 20:39:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No trudno. Pozostanę na obserwacjach i zdam się na intuicję.

Eeee... kobiecą? :)

--
Dosiego Roku!
michał

26. Data: 2009-01-07 21:29:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Eeee... kobiecą? :)

A wchodzi w grę jakaś inna? ;)

Ewa

27. Data: 2009-01-07 22:11:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wchodzi w grę jakaś inna? ;)

Osoby drugiej i trzeciej.

--
Dosiego Roku!
michał

28. Data: 2009-01-08 15:05:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Osoby drugiej i trzeciej.

Tym razem chodziło o pierwszą osobę. :)

Ewa

29. Data: 2009-01-09 06:13:28

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 19:13, medea <e...@p...fm> wrote:
> [...]

Może jednak łapie, ale nie chce brać udziału w tej grze i na tych
warunkach?

30. Data: 2009-01-09 09:24:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym razem chodziło o pierwszą osobę. :)

A co ta intuicja mówi osobie pierwszej? :)

--
Dosiego Roku!
michał

Wprowadzenie do psychologii - książki itp. (hobby)
Problem z kobieta - wte albo wewte
DZWONEK
Cate Blanchett znow zrobila mi dobrze (Filmy - czesc ktoras tam)
Re: Moje