czy jest na 'sali' anestezjolog ?

1. Data: 2004-12-21 18:51:29

Temat: czy jest na 'sali' anestezjolog ?
Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,

Przepraszam, że pytam o to w ten sposób, ale jeśli nie ma ku temu
przeciwskazań to, aby nie zawracać głowy osobistymi sprawami chciałbym
zapytać na boku, osobiście. Chodzi o lekarza anestezjologa i sprawy zabiegu
operacyjnego usunięcia pęcherzyka żółciowego, z drobnym jednak
zastrzeżeniem - jeśli to wogóle wykonalne - bez znieczulenia ogólnego.
Szczegóły na PRIV (nie chce zaśmiecać grupy). Gdyby znalazł się ktoś taki,
chętny zamienić choć kilka słów - proszę o kontakt. Z góry dziękuję.

cOOba

2. Data: 2004-12-21 20:41:45

Temat: Re: czy jest na 'sali' anestezjolog ?
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Szczegóły na PRIV (nie chce zaśmiecać grupy). Gdyby znalazł się ktoś taki,
> chętny zamienić choć kilka słów - proszę o kontakt. Z góry dziękuję.

Witam!
Jestem anestezjologiem , w czym problem ?

Pozdrawiam
robkor

Wirus HPV - HELP!
Usuniecie Polipow nosa i wyprostowanie przegrody za jednym zamachem
dioksyny w organizmie
Alkohol i przykry problem
Krwiak po paznokciem od stluczenia :-(