czy jest tu ktos z londynu?

1. Data: 2004-12-24 11:48:15

Temat: czy jest tu ktos z londynu?
Od: "geOx" <d...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

jezeli tak to mialbym mala prosbe o dokonanie pewnego drobnego zakupu w
pewnym sklepie :)

1. Data: 2004-12-24 22:06:37

Temat: Re: czy jest tu ktos z londynu?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geOx" <d...@w...poczta.fm> napisał w wiadomości
> jezeli tak to mialbym mala prosbe o dokonanie pewnego drobnego zakupu w
> pewnym sklepie :)

a co jest fajnego w londynie, poza body shop i lish?:)

1. Data: 2004-12-25 09:30:35

Od: "mm" <m...@h...notsofast.com> szukaj wiadomości tego autora

> a co jest fajnego w londynie, poza body shop i lish?:)

body shop dla body care jest jak jackpot dla fashion industry!

w Londynie jest przede wszystkim space.nk.. do tego sklepy jak Selfridges,
Harrods, czy Harvey Nichols, gdzie mozesz dostac kosmetyki Stila, space.nk.
, dyptique (!!), benefit, hard candy.... moge cala strone zapelnic.
W polsce nie ma takiego sklepu, ktory naprawde ma wszystko i do tego dba o
klienta. Wezmy taka sephore. Dostaje katalog, gdzie reklamuja moj fav
blyszczyk City Lips... Ide do sephory a kobitka do mnie "aa... tak jest w
katalogu. ale nie u nas..." HE_LLOOO!
:)

Pozdrawiam i zycze milych zakupow... paniom w Londynie i tym pocacym sie,
aby dostac cos fajnego w Polsce.

mm

1. Data: 2004-12-25 12:06:43

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" <m...@h...notsofast.com> napisał w wiadomości

> [...]
space.nk.
> , dyptique (!!), benefit, hard candy.... moge cala strone zapelnic.

sama wymienienie marek nic nie da, bo w polsce sa one nieznane. napisz za co
je tak cenisz.

1. Data: 2004-12-26 11:15:13

Od: "mm" <m...@h...notsofast.com> szukaj wiadomości tego autora

Dyptique kocham za zapachy. Moj ukochany to Philosykos. W kwestii opakowan
wszystkie wygladaja niemal identycznie. Pelen minimalizm. Bardzo mi sie
podoba, bo jesli chodzi o niektore zapachy projektantow to mamy czesto
przerost formy nad trescia. No i oczywiscie swieczki. Mialam jedynie 2, ale
to wystarczylo, zeby sie w nich zakochac (uwaga na cene - 1 swieczka 30
funtow :( )
Co do hard candy, urban decay i stila to wszsystko amerykanskie marki, ktore
produkuja "odjechane " kosmetyki. Kosmetyki z przymrozeniem oka, a do tego
najwyzszej jakosci.
To samo Benefit. Firma z SF, ktorej cudom tudno sie oprzec. Szczegolnie
polecam benetint (kolor na policzki i usta w plynie) czy rozowy puder
dandelion (zdobyl wszystkie renomowane nagrody kosmetyczne). No i oczywiscie
Scandal Sandal - cudo do stop, ktore zamienia je z shellfish na sponge :)

pzdr
madzia

1. Data: 2004-12-26 11:36:13

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To samo Benefit. Firma z SF, ktorej cudom tudno sie oprzec. Szczegolnie
> polecam benetint (kolor na policzki i usta w plynie)

Ja sie tak strasznie nie zachwycam nad Benetint. Zakretka trudno sie dokreca
wiec odpada noszenie go ze soba. Kupilam tez jego znacznie tanszy
odpowiednik z serii Couleurs Nature YR za 5 eu w Niemczech (w Polsce go nie
ma AFAIK) i efekt jest identyczny, a roznica w cenie ogromna. Zakretka w YR
dokreca sie jak trzeba, nawiasem mowiac.
Nawet sobie dla porownania nalozylam na kazdy policzek Benetint i YR, coby
obejrzec efekt. Nie ma roznicy, nawet kolorystycznej. Jak dla mnie cena
mocno przesadzona. Znacznie bardziej wole gesty fluid do policzkow Pinch My
Cheeks Origins.

ss

1. Data: 2004-12-26 16:49:41

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" <m...@h...notsofast.com> napisał w wiadomości

to w takim razie zazdroszcze:) czy ktores z tych produktow mozna kupic przez
net lub na allegro?

1. Data: 2004-12-26 18:37:40

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cqmq4s$tm6$1@mamut1.aster.pl...
> to w takim razie zazdroszcze:) czy ktores z tych produktow mozna kupic
przez
> net lub na allegro?

Urban Decay jest w polskiej Sephorze. Slynne jadalne pudry do ciala w
roznych smakach i o roznych zapachach.

ss

1. Data: 2004-12-26 18:54:18

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Dec 2004 19:37:40 +0100, in pl.rec.uroda "svenja_svensson"
<a...@g...pl> wrote in <cqn0ep$6va$1@inews.gazeta.pl>:

>Urban Decay jest w polskiej Sephorze. Slynne jadalne pudry do ciala w
>roznych smakach i o roznych zapachach.

i nic innego nie ma:(

amg

quartz - zapach dla mezczyzn [gdzie]
Świąteczne Zyczenia
|Mysi kolor wlosow a ciagoty ku platynie - poradzcie :-)
pomocy:)
co wybrac??