czy ktoś wie cośo diecie opymalnej?

1. Data: 2003-12-15 07:32:18

Temat: czy ktoś wie cośo diecie opymalnej?
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanko czy ktoś wie coś na temat tej diety i czy na prawde jest taka
skuteczna i nie ma żadnych ubocznych skutków?
poad:
tomas

2. Data: 2003-12-15 13:25:43

Temat: Re: czy kto? wie co?o diecie opymalnej? (was: czy ktoœ wie coœo diecie opymalnej?)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Dec 2003 08:32:18 +0100, Dars wrote:

> mam pytanko czy ktoœ wie coœ na temat tej diety i czy na prawde jest taka
> skuteczna i nie ma żadnych ubocznych skutków?

Każdy odpowiedzialny lekarz odpowie Ci, że w świetle obecnej wiedzy
medycznej nie ma żadnych dowodów na to, że dieta taka może mieć
jakiekolwiek korzystne działanie, a są przesłanki aby uważać, że jest
potencjalnie szkodliwa.
Natomiast jeśli chcesz peanów na ten temat - możesz być pewny, że
znajdziesz tu i takich (nie lekarzy), co je wygłoszą. Zdecydujesz sam,
czego chcesz słuchać.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2003-12-15 14:07:00

Temat: Re: czy kto? wie co?o diecie opymalnej?
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanko czy ktoś wie coś na temat tej diety i czy na prawde jest taka
> skuteczna i nie ma żadnych ubocznych skutków?

Wrzuć do wyszukiwarki :

"dieta optymalna",
"żywienie optymalne",
"Jan Kwaśniewski"

.... i miłego czytania.

Opinię lekarza masz poniżej i innej się (od lekarzy) nie spodziewaj.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (już ponad 4-ry lata na DO)

4. Data: 2003-12-15 14:30:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrzuć do wyszukiwarki :
>
> "dieta optymalna",
> "żywienie optymalne",
> "Jan Kwaśniewski"
>
> .... i miłego czytania.

Wrzuć do wyszukiwarki:
Alien
UFO
Lenin

.... i miłego czytania.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

5. Data: 2003-12-15 22:49:18

Od: Faust <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dars napisał:
> witam
> mam pytanko czy kto? wie co? na temat tej diety i czy na prawde jest taka
> skuteczna i nie ma żadnych ubocznych skutków?
> poad:
> tomas

Zadalem to pytanie kilkanascie postow wczesniej.. Poszperaj i poczytaj.
Pozdr
Faust

--
Si vis amari ama!

6. Data: 2003-12-16 07:04:59

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrzuć do wyszukiwarki:
> Alien
> UFO
> Lenin
>
> .... i miłego czytania.

To miałem pytaczowi od razu powiedzieć, żeby stąd spadał bo zaraz dostanie
zj....kę ?
A tak będzie miał wolny wybór, poczyta trochę, pogłówkuje i jak się
zdecyduje (albo i nie) to będzie tylko i wyłącznie jego sprawa.

Mimo wszystko pozdrawiam :-)

"Jadarek" - Dariusz Kral (już ponad cztery lata na DO i ciągle 28 kg Polaka
mniej...)

7. Data: 2003-12-16 07:57:12

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darku, nie mogłem się powstrzymać, ale *NAPRAWDĘ* doceniam, że nie
zasypujesz nas informacjami, że po zastosowaniu DO złamana noga zrosła Ci
się w ciągu godziny, jeśli chcesz możesz unosić się lekko w powietrzu, a
oprocentowanie na koncie a vista wzrosło do 30%. Tytaniczne dyskusji o DO
skończyłem już dawno. Jeśli czujesz się urażony, to przepraszam.

Z chorobliwym podrowieniem

--
Krzysiek, EBP
Podniósł wydajność z jednego hektara

8. Data: 2003-12-16 09:45:16

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oprocentowanie na koncie a vista wzrosło do 30%. Tytaniczne dyskusji o DO
> skończyłem już dawno. Jeśli czujesz się urażony, to przepraszam.

Niezamaco :-))))).

Chciałem tylko uwagę pytacza skierować tam gdzie może się cokolwiek
dowiedzieć na wiadomy temat. Oficjalną opinię lekarzy już poznaliśmy
dokładnie jakiś czas temu a to co robią Optymalni robią przecież na własną
odpowiedzialność a tylko początkujący oczekują akceptacji autorytetów -
zwłaszcza medycznych.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

choroby skory - pokrzywka, plamy