czy ktoś stosował zle punktowy erisa?

1. Data: 2003-08-08 13:02:46

Temat: czy ktoś stosował zle punktowy erisa?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I czy jest dobry?

izis_

1. Data: 2003-08-08 20:20:00

Temat: Re: czy ktoś stosował zle punktowy erisa?
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bh073d$1ou$1@nemesis.news.tpi.pl...
> I czy jest dobry?
>

> izis_

Ja stosuję czasem, ale ja nie wiem, czy moje pojedyncze pryszczyki są na
takie specyfiki odporne czy co, bo żadnych efektw nigdy nie widzę, ani po
Erisie, ani po Daxie.
O, ale mogę polecić Papkę do cery trądzikowej Jadwiga, to nawet na mnie
działa!
Maga

1. Data: 2003-08-09 16:48:56

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> działa!
> Maga

A czy mozesz napisac co to za papka i gdzie sie ja kupuje?
Beata

1. Data: 2003-08-09 18:22:34

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BeatkA" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> A czy mozesz napisac co to za papka i gdzie sie ja kupuje?
> Beata

Poczytaj sobie archiwum, trochę na ten temat było. To taki kosmeceutyk z
kamforą i jakimiś ziołami który wysusza pryszcze nie robiąc z twarzy
papieru.
Ja dzieki temu specyfikowi pozbyłam się np tak starego i zaczopowanego
pryszcza i to do tego umiejscowionego tak pod nosem, że nawet kosmetyczka
nie chciała go za bardzo ruszać, a po papce jakoś tak dojrzał i dał się
wycisnąć bez problemu. Naprawdę polecam, dziewczyny miały rację.
Kosztuje 20 zł za 30 ML, problem jest z dostaniem tego, trzeba szukać
raczejw sklepach zielarskich, albo gabinetach kosmetycznych, albo po prostu
do nich napisać j...@w...pl. Ja tak zrobiłam i dostałam adresiki w
opolu i Warszawie.
A i jeszcze można toto dostać na http://hurtowniakosmetykow.com, tam jest
tańsze, ale oczywiście dochodzą koszty przesyłki.
Powodzenia.
Maga

1. Data: 2003-08-10 19:01:39

Od: "Anuryca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mogę na niespodzianki polecić zwykłą apteczną maść Benzacne do
smarowania pryszczyków na noc - też dobrze przysusza.

Pozdrawiam
Anuryca

1. Data: 2003-08-10 20:37:58

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuryca" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
>
> A ja mogę na niespodzianki polecić zwykłą apteczną maść Benzacne do
> smarowania pryszczyków na noc - też dobrze przysusza.

Uzywam Benzacne odkad pamietam ale strasznie wysusza mi skore, rano mam
placki czerwone, ktore zanim znikna to mija caly dzien. Dlatego pytam o zele
punktowe bo nie wiem czy warte sa zachodu. Niby uzywam ten Erisa i po dwoch
dniach jakies zalazki co sie gdzies tam pojawily znikaja ale nie jestem
pewna czy pod wplywem zelu czy po porstu - bo sa male. Co o tym myslicie?

Izis_

anty-cellu AVONu
oliwka po opalaniu?
Yves Rocher - seria "Pro retinol 100%..."
CILEST-skutki uboczne
lux